Filteren
Trefwoord
41 resultaten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
paperbackNederlands216 blz.9789401490658
1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Meer
23% KORTING
gebondenNederlands159 blz.9789055943586
1e druk
18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Meer
26% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015
1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan. Meer
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
31% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789492790422
1e druk
2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Meer
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
paperbackEngels224 blz.9781118964965
14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
58% KORTING
gebondenEngels395 blz.9780749464912
2e druk
3-9-2012
De 2e editie verkent de diversiteit van de betekenis van 'luxe' binnen de verschillende markten en de gevolgen van sociale netwerken en digitale ontwikkelingen op de strategie voor luxeproducten. Meer
paperbackEngels171 blz.9780749471484
1e druk
14-4-2014
andere uitgaves beschikbaar
Merken, marketing en reclame staan onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. Meer
gebondenEngels235 blz.9780471984573
Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen. Meer
paperbackEngels464 blz.9780273693987
4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie. Meer
ingenaaidEngels232 blz.9780750684521
1e druk
Er is een steeds toenemende concurrentie tussen landen en steden. Het gaat hierbij om het aantrekken van infrastructuur, investeringen, toeristen en kapitaal. Meer
ingenaaidEngels274 blz.9780749462949
3e druk
3-6-2011
Best practices over strategische verkoop. Alleen de technieken die zich in de praktijk hebben bewezen zijn in dit boek opgenomen. Meer
paperbackEngels287 blz.9780470849859
1e druk
Marketing is de functie in een organisatie die zich direct op de klant richt. 'Strategic Marketing in the Customer Driven Organization' legt de nadruk op de reden van bestaan van het bedrijf- het voorzien van, communiceren en leveren van waarde aan de klant. Meer
paperbackEngels213 blz.9780071373586
1e druk
13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent. Meer