Filteren
Trefwoord
42 resultaten
Trefwoord: Marketingstrategieën
paperbackNederlands164 blz.9789089538840
1e druk
25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789033495397
1e druk
6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen. Meer
€ 48,00
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands140 blz.9789462201415
1e druk
26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Meer
€ 27,50
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789020997736
1e druk
14-10-2025
In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. Meer
€ 29,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands428 blz.9789058754240
4e druk
15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Meer
46% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015
1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789492790422
1e druk
2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Meer
€ 24,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
paperbackEngels224 blz.9781118964965
14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd. Meer
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
gebondenNederlands159 blz.9789055943586
1e druk
18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt. Meer
41% KORTING
paperbackNederlands200 blz.9789020934298
1e druk
7-5-2025
Marketing. Reinventing the Basics deelt marketing op in overzichtelijke stappen, waardoor kernconcepten helder en direct toepasbaar worden. Meer
gebondenEngels1744 blz.9781405161787
1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn. Meer
gebondenEngels242 blz.9781118231937
2e druk
'Marketing in the Age of Google' is een boek over zoekmachinestrategie, geschreven door de ontwerpster van Googles portal voor site-eigenaars en webmasters. Meer
paperbackEngels224 blz.9781422189887
1e druk
2-1-2025
Stop met het pushen van producten en begin aan het bouwen van relaties met de juiste klanten. Meer
paperbackEngels800 blz.9781944659011
8e druk
Featuring cases and examples from all over the world, Services Marketing: People, Technology, Strategy is suitable for students who want to gain a wider managerial view of Services Marketing. Meer
75% KORTING
paperbackEngels464 blz.9780273693987
4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie. Meer
paperbackEngels210 blz.9780201407198
2e druk
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld. Meer
paperbackEngels218 blz.9780273714200
1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig? Meer
paperbackEngels248 blz.9780241961643
1e druk
23-2-2012
Doordat de maatschappij meer en meer geglobaliseerd is en geobsedeerd wordt door de virtuele wereld lopen ondernemingen het gevaar het belang van de lokale markt te onderschatten. Meer