Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Marketing in tijden van Trump
Marketing in tijden van Trump
Fons van Dyck

Fons Van Dyck stond jaren aan het hoofd van Think BBDO en specialiseert zich in strategisch merk- en communicatieadvies voor lokale en internationale ondernemingen en organisaties. Als doctor in de media- en communicatiestudies doceert hij merkstrategie en marketingcommunicatie aan de Vrije Universiteit Brussel.

Meer over Fons van Dyck
Marketing in tijden van Trump - Een kompas voor merken in een permacrisis Fons van Dyck 29 oktober 2025 Merken leven in stormachtige tijden: politieke druk, polarisatie en een constante stroom van crises maken marketing complexer dan ooit. In Marketing in tijden van Trump onderzoekt Fons Van Dyck hoe merken kunnen overleven in een wereld waarin angst en onzekerheid de toon zetten – en hoe ze opnieuw richting kunnen vinden. In zijn preview legt hij uit welke strategieën daarbij helpen. Lees het volledige artikel
Fons van Dyck

Marketing in tijden van Trump

Een kompas voor merken in een permacrisis

Specificaties
Paperback, 200 blz. | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2025
ISBN13: 9789020997736
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Van Duuren Management 1e druk, 2025 9789020997736
Paperback | NL € 29,99 E-book | NL € 15,99
29,99
In winkelwagen
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur

Samenvatting

We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlogen, klimaatverandering, technologische revoluties, energietransitie. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het begin van een mondiale aardschok. Hij is niet de enige populistische wereldleider en niemand weet wat die politieke verschuiving voor gevolgen heeft.

Zijn invoertarieven hebben enorme gevolgen voor de economie en voor geopolitieke relaties, beurzen kelderen en het consumentenvertrouwen daalt. Stevenen we af op een wereldwijde recessie? Wat betekent dat voor merken?

In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag de dag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie. En reikt marketeers een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.

Trefwoorden

marketing   strategische marketing   crisis   politiek   merken   disruptie   economie   strategie   verandering   recessie   populisme   onzekerheid   wantrouwen   trump   consumentenvertrouwen   chaos   geopolitiek   verandermanagement   polarisatie   resilientie   communicatie   turbulentie   adaptatie   maatschappij   leiderschap   innovatie   toekomst   mondiale impact   technologie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789020997736
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:200
Uitgever:Van Duuren Management
Druk:1
Verschijningsdatum:14-10-2025
Hoofdrubriek:Marketing

Over Fons van Dyck

Fons Van Dyck is doctor in de media en communicatiestudies. Hij doceert over strategieën voor merken aan de Vrije Universiteit Brussel Solvay Business School en stond aan het hoofd van Think BBDO, onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep BBDO. Eerder verschenen zijn boeken Het merk mens: consumenten grijpen de macht (2008), De kracht van wit (2009), Reclame: dood of levend (2013) en De onsterfelijke onderneming (2019).

Andere boeken door Fons van Dyck

Bekijk alle boeken

Vergelijkbare boeken

  • Inleiding tot de marketing
    Bronis Verhage
    Inleiding tot de marketing
    € 69,95
  • Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!
    Gerbrand Rustenburg
    Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!
    € 48,00
  • Basisboek marketing
    Kees Benschop
    Basisboek marketing
    € 31,50
  • Blueprint voor zelfverzekerd ondernemen
    Andy De Bondt
    Blueprint voor zelfverzekerd ondernemen
    € 39,95
  • Basiskennis marketing
    Co Bliekendaal
    Basiskennis marketing
    € 53,96
  • Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis
    Bart Daems
    Ondernemen & Verkopen na de coronacrisis
    € 19,99

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • ChatGPT als tweede Brein
    Martin van Kranenburg
    ChatGPT als tweede Brein
    € 29,95
  • Eén fan per dag
    Jos Burgers
    Eén fan per dag
    € 21,50
  • They Ask, You Answer
    Danielle Navas-Brandt
    They Ask, You Answer
    € 28,50
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Iedereen praat erover
    Rob de Groot
    Iedereen praat erover
    € 29,95
  • Vaker in de media
    Janneke van Heugten
    Vaker in de media
    € 35,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing in tijden van Trump

        Marketing in tijden van Trump
        Fons van Dyck
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing in tijden van Trump

        Verwijder uw beoordeling