Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Abonnementen
Abonnementencatalogus
  • Algemeen
    • Uw abonnementen
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Algemeen management Marketing in tijden van Trump
Marketing in tijden van Trump
Marketing in tijden van Trump
Fons van Dyck

Fons Van Dyck stond jaren aan het hoofd van Think BBDO en specialiseert zich in strategisch merk- en communicatieadvies voor lokale en internationale ondernemingen en organisaties. Als doctor in de media- en communicatiestudies doceert hij merkstrategie en marketingcommunicatie aan de Vrije Universiteit Brussel.

Meer over Fons van Dyck
Marketing in tijden van Trump - Een kompas voor merken in een permacrisis Fons van Dyck 29 oktober 2025 Merken leven in stormachtige tijden: politieke druk, polarisatie en een constante stroom van crises maken marketing complexer dan ooit. In Marketing in tijden van Trump onderzoekt Fons Van Dyck hoe merken kunnen overleven in een wereld waarin angst en onzekerheid de toon zetten – en hoe ze opnieuw richting kunnen vinden. In zijn preview legt hij uit welke strategieën daarbij helpen. Lees het volledige artikel
E-book
Fons van Dyck

Marketing in tijden van Trump

Een kompas voor merken in een permacrisis

Specificaties
E-book, 160 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Lannoo Campus | 2025
ISBN13: 9789020997859
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Lannoo Campus Epub met watermerkbeveiliging e druk, 2025 9789020997859
Paperback | NL € 29,99 E-book | NL € 15,99
15,99
In winkelwagen
Direct te downloaden
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur

Samenvatting

De herverkiezing van Donald Trump staat symbool voor een verandering van tijdperk.
Dit diepgravende boek analyseert de onderstromen die merken vandaag uitdagen en biedt een strategie om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie.
Het vormt een kompas om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.

 

'Een absolute must-read voor marketeers én ceo's.'
-Xavier Bouckaert, ceo Roularta Media Group

'In deze gepolariseerde tijden moeten merken behoedzaam navigeren: trouw blijven aan hun eigen waarden en opletten niet meegezogen te worden in opgefokte culture wars. Fons Van Dyck biedt hiervoor een uiterst relevant reflectiekader.'
-Thomas Leysen, Voorzitter Umicore, Mediahuis

'Dit boek is opnieuw een voltreffer in een periode waarin alle waarden en zekerheden op hun grondvesten daveren.'
-Véronique Goossens, Chief Economist, Belfius

'Fons Van Dyck is de Sherlock Holmes van de marketing.'
-José Fernandez, Chief Customer Experience, D'Ieteren

'Fons verovert ons hart door ook hier weer hoop en kansen te zien.'
-Koen De Maesschalk, Corporate Affiairs & Communication, Colruyt Group

'Een echte aanrader voor iedereen die werkt op het snijvlak van een duurzaam evenwicht tussen economie en maatschappelijke veranderingen.'
-Caroline Ven, ceo Pharma.be

'Fons Van Dyck is een van de weinigen die helder en diepgaand laat zien hóé maatschappelijke onderstromen marketing en merkbouw beïnvloeden.'
-Dr. Joost Verhoeven, Directeur wetenschappelijk merkinstituut SWOCC, Amsterdam

'Dit is een heel helder en zeer moedig boek.'
-Marc Michils, Voorzitter Kom op tegen Kanker, voormalig ceo Saatchi&Saatchi, België

'De toekomst van marketing ligt voor ons. Fons Van Dyck toont hoe ai een bondgenoot wordt en alleen merken met betekenis overeind blijven.'
-Steven Van Belleghem, bestseller-auteur van o.a. De Ruwe Diamant en internationaal keynote spreker

'In deze permacrisis daagt Fons Van Dyck merken uit hun rol als morele spelers te herdefiniëren. Hij roept op tot herbronning en strategische moed.'
-Nathalie Van Impe, VP Communication & Marketing, Port of Antwerp Bruges

'Het contextuele perspectief van Fons Van Dyck is een onschatbare les van een ervaren marketeer. Zijn brede blik en vakmanschap maken dit boek een must-read.'
-Maarten Vanthemsche, ceo BBDO België

'Fons Van Dyck biedt concrete en praktische handvatten voor merkenbouwers om met meer vertrouwen te leren navigeren. Een aanrader voor ieder merk dat zijn identiteit scherp wil stellen anno 2025!'
-Elke De Vuyst, Head of Marketing, Lidl Belgium & Luxemburg

'Marketing in tijden van Trump vangt de polsslag van deze tijd in direct bruikbare marketinginzichten. Zonder poespas, maar met lessen die door de somberste dagen loodsen.'
-Griet Byl, chief editor Media Marketing

'Dit boek laat zien hoe merken in een permacrisis relevant blijven. Niet door luid te roepen, maar door ruggengraat te tonen en onderstromen te benutten.'
-Gert Ysebaert, ceo Mediahuis groep

'Hoewel verkennen en verbinden onder druk staan, biedt Fons Van Dyck een tegengewicht. Hij stuurt marketeers op ontdekkingstocht en verbindt ze met een nieuwe realiteit.'
-Harry Demey, Master Marketeer en Brand Inspirator

'In een wereld van permanente verandering daagt dit boek marketeers uit om paradoxmeesters te worden: merken bouwen die wendbaar zijn in de uitvoering, maar standvastig in hun kern.'
-Hans Verwimp, cmo McDonald's Restaurants Belgium

Trefwoorden

marketing   strategische marketing   crisis   politiek   merken   disruptie   economie   strategie   verandering   recessie   populisme   onzekerheid   wantrouwen   trump   consumentenvertrouwen   chaos   geopolitiek   verandermanagement   polarisatie   resilientie   communicatie   turbulentie   adaptatie   maatschappij   leiderschap   innovatie   toekomst   mondiale impact   technologie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789020997859
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:7-10-2025
Hoofdrubriek:Algemeen management

Over Fons van Dyck

Fons Van Dyck is doctor in de media en communicatiestudies. Hij doceert over strategieën voor merken aan de Vrije Universiteit Brussel Solvay Business School en stond aan het hoofd van Think BBDO, onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep BBDO. Eerder verschenen zijn boeken Het merk mens: consumenten grijpen de macht (2008), De kracht van wit (2009), Reclame: dood of levend (2013) en De onsterfelijke onderneming (2019).

Andere boeken door Fons van Dyck

Bekijk alle boeken

Anderen die dit kochten, kochten ook

  • Co-intelligentie: 2025-editie
    Ethan Mollick
    Co-intelligentie: 2025-editie
    € 26,50
  • Destructieve dynamieken
    Hans van Dijk
    Destructieve dynamieken
    € 32,75
  • Public affairs in maatschappelijk perspectief
    Robbert Coops
    Public affairs in maatschappelijk perspectief
    € 50,00
  • De One Minute Manager en de apenrots
    Kenneth Blanchard
    De One Minute Manager en de apenrots
    € 21,99
  • Aanspreken? Gewoon doen!
    Gytha Heins
    Aanspreken? Gewoon doen!
    € 26,95
  • Hoort het of helpt het?
    Thom Verheggen
    Hoort het of helpt het?
    € 17,50

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing in tijden van Trump

        Marketing in tijden van Trump
        Fons van Dyck
        /
        loader
        Recensiebeleid
        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing in tijden van Trump

        Verwijder uw beoordeling