Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands336 blz.9789052617374
2e druk
5-1-2010
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer de consument échte dingen wil - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Meer
paperbackNederlands9789463792516
2e druk
22-5-2019
Het boek richt zich voornamelijk tot studenten van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerde richtingen. Meer
gebondenEngels400 blz.9780691182292
1e druk
23-8-2019
The stories people tell—about economic confidence or panic, housing booms, the American dream, or Bitcoin—affect economic outcomes. Narrative Economics explains how we can begin to take these stories seriously. Meer
e-bookNederlands136 blz.9789463370219
1e druk
29-9-2016
In 2016 heeft 1 op de 5 consumenten een migratieachtergrond. Deze evolutie is niet onbelangrijk en mag niet genegeerd worden. Meer
paperbackNederlands9789044138108
1e druk
15-11-2021
‘Hoop’ is een belangrijke motiverende kracht. Daarom zetten leiders het strategisch in, gepast en ongepast. Kunnen we iets met ‘hoop’ of is het een sloganwoord dat hoort bij goedkope peptalk, valse troost, zelfhulpboekjes en zelfs misleidende manipulatie? Meer
paperbackEngels368 blz.9781119076315
1e druk
6-10-2020
Every business leader, entrepreneur, innovator, and marketer wants to know where customers are headed. The problem? The received wisdom on how to find out is wrong. Meer