
Lees verder
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.
Guy R. Powell, Steven W. Groves en Jerry Dimos beschrijven een proces van 8 stappen voor marketeers om een social media metrics op te zetten en hun ROI te calculeren. Zij geven een duidelijke referentie voor 'Media Engagement Framework' waarin de traditionele en social marketing in een holistische benadering is beschreven.
social media roi social media marketing internetmarketing return on investment effectiviteitsmeting online marketing metrics digitale strategie kwantitatieve analyse kwalitatieve analyse strategische marketing media engagement framework marketingbudget e-commerce analytics internet digitale marketing marketingeffectiviteit marketingstrategie sociale netwerken cfo-perspectief marketinginvestering marketingparameters conversieratio social media metrics tools klantbetrokkenheid klantenwerving merkbekendheid online reputatie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books