Filteren
Trefwoord
8 resultaten
gebondenEngels289 blz.9780470827413
1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media. Meer
paperbackNederlands230 blz.9789081923323
1e druk
27-6-2019
Modellen voor Marketing-Insights is het eerste overzicht van de belangrijkste modellen voor consumentengedrag, marktonderzoek en digital analytics in Nederland. Meer
paperbackNederlands704 blz.9789001752224
2e druk
21-7-2021
Marketingcommunicatie in 14 stappen maakt glashelder welke stappen nodig zijn om succes te boeken in de hedendaagse marketingcommunicatie. Meer
gebondenNederlands349 blz.9789067205863
3e druk
Het Handboek Risicobeheersing is een praktisch naslagwerk voor het maken van een risicoinventarisatie en -evaluatie (RI&E). Meer
paperbackEngels160 blz.9781118752364
1e druk
15-4-2014
The invaluable companion to the new edition of the bestselling How to Measure Anything. Meer
paperbackNederlands116 blz.9789462157804
1e druk
21-6-2022
Interne audits zijn verplicht bij elk managementsysteem voor gezond en veilig werken, kwaliteit of milieu. Maar met welk doel voeren we ze uit? Allereerst om ons te verbeteren. Meer
paperbackEngels105 blz.9789462510937
1e druk
3-12-2015
This book looks at the effectiveness of the exchange and comparison of DNA profiles between various European countries. Meer
gebondenEngels156 blz.9780415660549
1e druk
13-3-2014
'Corporate Universities' bevat een schat aan strategische concepten, instrumenten en inspirerende voorbeelden waarmee senior managers en HRD-professionals direct aan de slag kunnen. Meer