Competitive Branding
Winning in the market place with value-added brands
Samenvatting
Het bouwen van sterke en bekende merken is een effectieve manier om succes te behalen tegen gunstige kosten. Zoals bij veel goede en bruikbare ideeën is het basisconcept van merkmanagement eenvoudig. Het merk is een symbool van een onderneming en dient als instrument om nieuwe producten op de markt te brengen en over de eigenschappen van het product te communiceren. Daarnaast kan het merk dienen als instrument om de goede reputatie van een onderneming te bestendigen. De uitdaging bij het opbouwen van sterke merken is het proces niet al te gecompliceerd te maken. Daarbij is het belangrijk dat het opbouwen van een sterk merk gebeurt door een combinatie van creativiteit en systematische marketing. In dit boek laat Torsten Nilson op heldere wijze zien hoe bekende ondernemingen erin zijn geslaagd merken van wereldfaam op te bouwen en hoe andere ondernemingen van deze ervaringen gebruik kunnen maken om zelf sterke merken op te bouwen.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal