Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Media Strategies for Marketing Places in Crisis

Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations

Specificaties
Ingenaaid, 232 blz. | Engels
Butterworth Heinemann | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780750684521
Rubricering
Butterworth Heinemann 1e druk, 2008 9780750684521
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Er is een steeds toenemende concurrentie tussen landen en steden. Het gaat hierbij om het aantrekken van infrastructuur, investeringen, toeristen en kapitaal. Nationale en internationale status is steeds meer van belang. Tegenwoordig is een negatief imago dan ook schadelijker dan ooit. Wat de oorzaak ook is, plaatsen die als saai, gevaarlijk of beangstigend te boek staan hebben een significante achterstand op de concurrentie.

Veel beleidsmakers en marketeers staan hulpeloos toe te kijken. Ze raken gefrustreerd door de wetenschap dat het slechte imago van hun stad of land niet is gebaseerd op goed gefundeerde feiten. Om het nog erger te maken zijn stereotypen ook nog eens moeilijk te veranderen. De uitdaging voor de beleidsmakers is met andere woorden groot. In dit boek staan vele analyses, case studies en interessante voorbeelden van plaatsen die een imagoverandering hebben ingezet.

Specificaties

ISBN13:9780750684521
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:232
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Media Strategies for Marketing Places in Crisis