Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Algemeen management Copy, Copy, Copy
Copy, Copy, Copy
Mark Earls

Op zijn toonaangevende weblog: Herd the hidden truth about who we are (www.herd.typepad.

Meer over Mark Earls
Mark Earls

Copy, Copy, Copy

How to Do Smarter Marketing by Using Other People′s Ideas

Specificaties
Paperback, 224 blz. | Engels
Wiley Computing | 2015
ISBN13: 9781118964965
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Wiley Computing e druk, 2015 9781118964965
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
36,26
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

THE #1 HACK FOR SMARTER MARKETING

We all want new answers and new solutions for the very real and very pressing challenges that our organizations face.

But rather than this endless search for a brilliant and novel solution, why don′t you just copy something that′s worked before?

Based on extensive research and proven examples, Copy, Copy, Copy provides over 50 marketing strategies that you can use right away to copy, borrow or steal as the basis for better ideas faster. If it′s good enough for Elvis, Newton and Shakespeare, isn′t it good enough for you?

'This delightful book argues convincingly that transferring ideas usually produces greater value than cooking them up from scratch. And then shows you how.' - Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy London and the Spectator Magazine′s Wikiman

'Yet another entertaining handbook from the acclaimed Herdmeister for anyone involved in marketing, behavioural change and understanding why we all make the choices we make. Earls convincingly disrupts convention about what is innovation though "praxis". This is jammed with great case studies and 52 actionable strategies.' - Stephen Maher, Chairman, The Marketing Society and CEO, MBA

'Yet again this leading British business thinker has got us to see the world we inhabit today in fresh and mind–altering ways. A book which marries theory and practice better than the vast majority out there. Most of all his message of copying one′s way to greatness is entertaining, counter–intuitive and fun.' - David Abraham, CEO, Channel 4 PLC

Trefwoorden

innovatie   marketing   kopiëren   originaliteit   marketingstrategieën   creativiteit   bedrijfsstrategie   businessmodellen   inspiratiebronnen   gedragsverandering   adaptatie   intellectueel eigendom   consumentengedrag   voorbeelden   cultuurkritiek   productinnovatie   merkontwikkeling   besluitvorming   prestatieverbetering   efficiëntie   methodologie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781118964965
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:224
Uitgever:Wiley Computing
Verschijningsdatum:14-4-2015
Hoofdrubriek:Algemeen management

Over Mark Earls

Op zijn toonaangevende weblog: Herd the hidden truth about who we are (www.herd.typepad.com) schrijft Mark Earls al jaren artikelen over consumenten, marketing en massagedrag. Zijn publicaties wonnen meerdere prijzen en behoren volgens velen tot het belangrijkste wat er momenteel over consumenten- en massagedrag geschreven wordt. Eerder verscheen van hem Welcome to the Creative Age.

Andere boeken door Mark Earls

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

1. In Praise of Copying
-Copying, originality, invention, innovation and the King of Rock ‘n’ Roll
2. How to Copy Well
-Good, bad, tight, loose, close or far away
3. ‘What Kinda Thing?’: Maps and Drawing
-What kind of thing are you trying to change?
4. Where to Copy From: The Pattern Books
-52 different strategies to copy, borrow or steal
5. Copy Better
-Applying what we’ve learned to real world problems

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Co-intelligentie: 2025-editie
    Ethan Mollick
    Co-intelligentie: 2025-editie
    € 26,50
  • Code rood
    Eric van 't Zelfde
    Code rood
    € 28,50
  • Digital wellbeing@work
    Rijn Vogelaar
    Digital wellbeing@work
    € 29,99
  • Betekenisvolle werkrelaties
    Ina Ahuis
    Betekenisvolle werkrelaties
    € 35,95
  • Opdrachtgever gezocht
    Jan Willem van den Brink
    Opdrachtgever gezocht
    € 37,50
  • Conflictmanagement
    Ellen Giebels
    Conflictmanagement
    € 48,95

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Copy, Copy, Copy

        Copy, Copy, Copy
        Mark Earls
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Copy, Copy, Copy

        Verwijder uw beoordeling