

Hugh Wilson is Professor of Strategic Marketing at Cranfield School of Management. Hugh has a mathematics degree from Oxford University, a postgraduate computer science degree from Cambridge University, and a prize-winning PhD in marketing strategy from Cranfield.
Meer over de auteursThe Multichannel Challenge
Integrating Customer Experiences for Profit
Samenvatting
Terwijl de innovatie van producten en diensten constant doorgaat, is de huidige strategie gebaseerd op innovatie van de route-to-market. Tesco.com, Direct Line, First Direct en easyJet zijn voorbeelden van bedrijven met innovatieve kanaalstrategieën. We leven in een multichannel wereld.
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren. Hiermee is dit boek een praktische gids voor senior management in marketing, sales, customer services en strategie.
Trefwoorden
marketingstrategie multichannel klantstrategie distributiekanalen kanaalintegratie klantgedrag omnichannel marketing digitale transformatie klantervaring concurrentievoordeel consumentengedrag e-commerce internetmarketing kanaalmanagement direct marketing retailstrategie klantsegmentatie customer journey verkoopkanalen strategisch management digitale kanalen costumer relationship management waardepropositie kanaalconflict contactcenter online marketing klantgerichtheid
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
List of Tables
Acknowlegdements
Foreword
Introduction
Part 1 The case for multichannel
1 The importance of channels
2 Making multichannel a source of competitive advantage
3 Multichannel diagnostic
Part 2
4 Defining the right channel proposition
5 Integrating the multichannel proposition
6 Building the case for change
Part 3 Making multichannel work in practice
7 organising for successful change
8 Tracking and measuring effectiveness
9 Encouraging customers to use channels effectively
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal