Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing The Multichannel Challenge
The Multichannel Challenge
Hugh Wilson

Hugh Wilson is Professor of Strategic Marketing at Cranfield School of Management. Hugh has a mathematics degree from Oxford University, a postgraduate computer science degree from Cambridge University, and a prize-winning PhD in marketing strategy from Cranfield.

Meer over de auteurs
Hugh Wilson, Rod Street, Lindsay Bruce

The Multichannel Challenge

Integrating Customer Experiences for Profit

Specificaties
Ingenaaid, 240 blz. | Engels
Taylor & Francis | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780750687119
Rubricering
Taylor & Francis 1e druk, 2008 9780750687119
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
68,41
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Terwijl de innovatie van producten en diensten constant doorgaat, is de huidige strategie gebaseerd op innovatie van de route-to-market. Tesco.com, Direct Line, First Direct en easyJet zijn voorbeelden van bedrijven met innovatieve kanaalstrategieën. We leven in een multichannel wereld.

In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren. Hiermee is dit boek een praktische gids voor senior management in marketing, sales, customer services en strategie.

Trefwoorden

marketingstrategie   multichannel   klantstrategie   distributiekanalen   kanaalintegratie   klantgedrag   omnichannel   marketing   digitale transformatie   klantervaring   concurrentievoordeel   consumentengedrag   e-commerce   internetmarketing   kanaalmanagement   direct marketing   retailstrategie   klantsegmentatie   customer journey   verkoopkanalen   strategisch management   digitale kanalen   costumer relationship management   waardepropositie   kanaalconflict   contactcenter   online marketing   klantgerichtheid  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780750687119
Taal:Engels
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:240
Uitgever:Taylor & Francis
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Over Hugh Wilson

Hugh Wilson is Professor of Strategic Marketing at Cranfield School of Management. Hugh has a mathematics degree from Oxford University, a postgraduate computer science degree from Cambridge University, and a prize-winning PhD in marketing strategy from Cranfield. Prior to joining Cranfield in 2004, he had 20 years' experience with IBM, Logica CMG, Xerox and others in consulting, product management and marketing strategy. Hugh consults to a number of world-class companies on marketing strategy, customer centricity and sustainability marketing, as well as teaching on these topics. He is joint Director of the Cranfield Customer Management Forum, a syndicate of leading firms such as Royal Bank of Scotland, Deutsche Telecom and BP exploring best practice in customer relationship development. He is a frequent keynote speaker for industry conferences. Hugh's research interests include customer experience management, omnichannel management, and value propositions. His numerous journal articles range from Journal of Marketing to Harvard Business Review. Hugh is listed in the Chartered Institute of Marketing's 'Guru Gallery' of 'the 50 leading marketing thinkers alive in the world today'. He has been honoured by the UK's Secretary of State for Industry and Tim Berners-Lee as one of the hundred individuals who have had most influence over the development of e-commerce.

Andere boeken door Hugh Wilson

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

List of Figures
List of Tables
Acknowlegdements
Foreword
Introduction

Part 1 The case for multichannel
1 The importance of channels
2 Making multichannel a source of competitive advantage
3 Multichannel diagnostic

Part 2
4 Defining the right channel proposition
5 Integrating the multichannel proposition
6 Building the case for change

Part 3 Making multichannel work in practice
7 organising for successful change
8 Tracking and measuring effectiveness
9 Encouraging customers to use channels effectively

Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Designing the customer-centric organization
    Jay Galbraith
    Designing the customer-centric organization
    € 60,97
  • CRM at the Speed of Light
    Paul Greenberg
    CRM at the Speed of Light
    € 75,58
  • Marketing Plans: Profitable Strategies in the Digital Age
    Malcolm McDonald
    Marketing Plans: Profitable Strategies in the Digital Age
    € 57,42
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Multichannel Challenge

        The Multichannel Challenge
        Hugh Wilson , Rod Street , Lindsay Bruce
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        The Multichannel Challenge

        Verwijder uw beoordeling