Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Producten

Taal

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
3 resultaten
Alle producten
ingenaaidEngels240 blz.9780750687119 1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren.  Meer
68,41
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackNederlands224 blz.9789047007081 1e druk 19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.  Meer
23,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookEngels319 blz.9789491560620 1e druk 5-3-2014
'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged.  Meer
37,50
Direct te downloaden

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine