Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

The excellent customer journey experience

Handbook for integrated multichannel management

Specificaties
E-book, 319 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Engels
Boom | 1e druk, 2014
ISBN13: 9789491560620
Rubricering
Boom Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2014 9789491560620
Direct te downloaden

Samenvatting

Leidinggevenden in marketing, sales en service krijgen het steeds moeilijker. Hun afdelingen weigeren om samen te werken. Terwijl de markt razendsnel verandert. Door de voortschrijdende digitalisering groeit het aantal communicatie- en distributiekanalen steeds verder. En de klanten en prospects gebruiken steeds meer van die kanalen dwars door elkaar heen in hun oriëntatie, koop en gebruiksprocessen. Bovendien treden er onverwachte concurrenten toe die het 'kanalenspel' beter beheersen.

De enige oplossing is het implementeren van een geïntegreerde multichannel aanpak waarbij de strategie, structuren, processen en systemen naadloos op elkaar afgestemd zijn. En dit vormt in de meeste organisaties een enorme uitdaging.

'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De methode is gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek, aangevuld met jarenlange ervaringen uit de harde marketing en sales praktijk.

Een "must read"-boek voor iedere directeur en leidinggevende in marketing, sales en service die een doorbraak wil realiseren naar maximale ROI.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789491560620
Taal:Engels
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:319
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:5-3-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (2)

recensie
The excellent customer journey experience
Quintus Hegie | 4 september 2018
recensie
The excellent customer journey experience
Victor Blom | 21 mei 2014
Met ‘The Excellent Customer Journey Experience’ heeft Mike Hoogveld een boek geschreven dat een prettige mix is van theorie en praktijk. Het kan goed gebruikt worden als naslagwerk, want alle beschikbare informatie over marketingcampagnes, doelgroepen, en marketingkanalen wordt zeer gestructureerd aangeboden.
Lees verder

Over Mike Hoogveld

Als expert op het gebied van ons aanpassingsvermogen is dr. Mike Hoogveld gastdocent aan Nyenrode en een veelgevraagd spreker. Daarnaast is hij actief als adviseur en oprichter van het adviesbureau nlmtd. In deze rollen focust hij zich op het snijvlak van verandering, innovatie en toekomstbestendig organiseren. Op energieke wijze weet hij hierbij wetenschappelijke theorie te vertalen naar concreet bruikbare aanpakken voor de dagelijkse praktijk. Ook is hij auteur van diverse bestsellers. Zijn recente boeken (Agile Managen; Denk als een startup; Futureproof; Denk niet aan een krokodil) bereikten de nummer 1 en 2 positie van bestverkochte managementboek en werden genomineerd voor Managementboek van het Jaar, OOA Boek van het Jaar en de PIM Literatuurprijs.

Andere boeken door Mike Hoogveld

Inhoudsopgave

1. Introduction
2. The phenomenon ‘omnichannel management’
3. Channel characteristics
4. The omnichannel cycle
5. The omnichannel cycle – Step 1: Strategy
6. The omnichannel cycle – Step 2: The customer journey & experience
7. The omnichannel cycle – Step 3: Preparation
8. The omnichannel cycle – Step 4: Implementation
9. The omnichannel cycle – Step 5: Voice of the customer
10. The omnichannel cycle – Step 6: Check the omnichannel success factors
11. The omnichannel cycle – Step 7: Implementing improvements
12. The omnichannel cycle – Step 8: Evaluation and preparation for a new cycle
13. Case studies

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The excellent customer journey experience