Filteren
Trefwoord
10 resultaten
ingenaaidEngels240 blz.9780750687119
1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren. Meer
e-bookEngels319 blz.9789491560620
1e druk
5-3-2014
'The excellent customer journey experience' beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. Meer
paperbackNederlands228 blz.9789463011280
2e druk
8-4-2017
Gemeenten willen meer van-buiten-naar-binnen werken. Ze willen meer samenwerken met buurten en groepen belanghebbenden. En de dienstverlening van gemeenten kan ook beter: meer online, persoonlijker en dichtbij. Meer
paperbackNederlands206 blz.9789043037624
3e druk
29-4-2020
Sales- en accountmanagement is marktleider in zijn vakgebied. Op een toegankelijke en praktijkgerichte wijze geeft het boek een compleet overzicht van sales- en accountmanagement. Meer
paperbackNederlands392 blz.9789491908415
1e druk
30-3-2017
Schaamteloze schets van retail gisteren, vandaag en morgen
De retail zit middenin de grootste revolutie uit haar geschiedenis. Het tempo ligt ongekend hoog. Meer
gebondenEngels304 blz.9781118077559
1e druk
25-11-2011
Dit boek zal de kijk op de wereld van zaken doen veranderen, van verkoop en marketing, klantenservice en productontwikkeling tot leiderschap en cultuur. Meer
paperbackEngels312 blz.9780470239599
1e druk
'Multichannel Marketing' gaat verder dan discussies over de strategie van klantgerichte marketing en biedt professionals de informatie die zij nodig hebben: praktische, beproefde methoden voor multichannel marketingprogramma's. Meer
paperbackNederlands380 blz.9789001593513
2e druk
8-4-2020
E-commerce en E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Meer
paperbackEngels384 blz.9780470677438
2e druk
1-1-2010
Your friendly guide to profitable call center management. The call center industry is one of the world′s most rapidly growing and fastest changing. Meer
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer