
Lees verder
Nicol Tadema deelt haar kennis over beïnvloeding met resultaatgerichte ondernemers, sales- en marketingprofessionals. Het doel? Resultaten verbeteren. Eerder zette zij haar expertise in voor organisaties zoals het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, het Rijksmuseum en Royal Schiphol Group.
Meer over Nicol TademaStel je eens voor dat...
✓ 1 extra, kort zinnetje bij je aanbod 10 keer meer omzet oplevert
✓ 1 vraag aan jouw collega zorgt voor 500% meer productiviteit
✓ een glimlach jouw verkoopcijfers verdrievoudigt
Ook jij kunt deze resultaten behalen. In 101 beïnvloedingstechnieken ontdek je de wetenschappelijk bewezen methodes die top-performers dagelijks gebruiken. Of je nu ondernemer, commercieel professional of marketeer bent: elk hoofdstuk geeft je concrete technieken die je direct kunt toepassen.
Klaar om je resultaten naar het volgende niveau te tillen?
Met dit boek heb je een gereedschapskist vol beïnvloedingstechnieken in handen om je omzet en conversie enorm te verhogen - Bas Wouters, co-founder en global CEO Cialdini Institute en auteur van Online invloed
Een must read. Voor iedereen die wil doorgronden dat het allemaal belangrijk is; wat je zegt, hoe je het zegt en wanneer je het zegt. Of schrijft! Minstens 2 keer lezen! Voer voor de fijnproever! - Richard van Kray, CCO en public speaker, De Klantbetekenaar
Dit boek laat je zien dat beïnvloeden geen glad salestrucje is, maar simpelweg begrijpen hoe mensen beslissen, zodat je – zonder gedoe en zonder jezelf te verliezen – slimmer communiceert, meer impact maakt en moeiteloos de juiste klanten aantrekt.- Muriël Versluis, mede-eigenaar en business consultant Game Changer Academy
Nicol Tadema schreef de Wikipedia van conversiehacks. Dit is een ongelooflijk leuk en rijk boek, waar je ook nog eens veel van opsteekt. - Erwin Wijman, journalist, schrijver en spreker
beïnvloeding conversie psychologie brein besluitvorming verkopen marketing ondernemen communicatie klantgerichtheid overtuigen consumentengedrag gedragspsychologie ethiek framing prijspsychologie schaarste social proof autoriteit wederkerigheid commerciële psychologie storytelling aandacht contrast loss aversion nudging vertrouwen keuze-architectuur commitment & consistentie cognitive biases
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books