Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands272 blz.9789024426614
1e druk
25-4-2019
Michalowicz maakt het idee van minder doen in minder tijd praktisch uitvoerbaar met behulp van een eenvoudig zevenstappenplan. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
gebondenEngels9783319199375
29-10-2015
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer
paperbackEngels156 blz.9783110641110
1e druk
12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089654731
1e druk
24-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Welkom in het land der scaleups, waar snelle groei alles op zijn kop zet. De makers van Sprout verklaren in 'Bouw een Killer Groeistrategie' de essentie van het scaleup-ondernemen. Meer
30% KORTING
gebondenEngels320 blz.9781119697336
1e druk
10-3-2024
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model. Meer
gebondenEngels288 blz.9781119047605
1e druk
3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789492107275
1e druk
26-11-2020
E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt. Meer
paperbackEngels500 blz.9781491927182
12-1-2018
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. Meer
paperbackEngels268 blz.9780857081506
1e druk
'What You Need to Know About Marketing' laat zien hoe u marketing kunt bedrijven zonder dat u daarvoor een marketingstudie hoeft te volgen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789464019469
1e druk
22-2-2023
In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen. Meer
29% KORTING