Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Brandhacking
Brandhacking
Stef Verbeeck

Stef Verbeeck is vennoot en senior image consultant bij het Antwerpse reputatiebureau Twizted Imagebuilding. Naast zijn adviezen aan kmo's en multinationals omtrent het ontwikkelen van hun merken, geeft hij ook lezingen en trainingen over onder andere personal branding, sociale media en netwerken.

Meer over Stef Verbeeck
Brandhacking - 7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken Stef Verbeeck 1 juni 2021 Met Brandhacking maakt merkstrateeg Stef Verbeeck je wegwijs in zeven manieren om je merk onmisbaar te maken, ook zonder te vervallen in hip jargon en het uitgeven van fortuinen aan marketingcampagnes. In zijn preview vertelt hij over zijn boek. Lees het volledige artikel
Stef Verbeeck

Brandhacking

7 cruciale inzichten om je merk onmisbaar te maken

Specificaties
Paperback, 256 blz. | Nederlands
Pelckmans | 1e druk, 2020
ISBN13: 9789463372510
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Pelckmans 1e druk, 2020 9789463372510
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
32,-
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Bedrijven lijken te worstelen met het communiceren van hun meerwaarde, het succesvol positioneren van hun merk en het ontwikkelen van een verhaal dat doelgroepen aan hen bindt. Impact maken is al even geen evidentie meer, en alleen de dominante spelers lijken nog mee te zijn met alle marketingtrends en te floreren in hun markt.

Met 'Brandhacking' maakt merkstrateeg Stef Verbeeck je wegwijs in zeven manieren om je merk onmisbaar te maken, ook zonder te vervallen in hip jargon en het uitgeven van fortuinen aan marketingcampagnes. Hij legt de methodes bloot die succesvolle merken gebruiken om het hart van hun doelgroepen te veroveren en biedt inzichten in de concrete acties die je met je merk kunt ondernemen om je plaats in de markt te verzekeren. Je ontdekt onder andere hoe klantcentriciteit, merkbeleving, brand purpose en inspelen op emotionele triggers merken iconisch maakt. Het boek is rijkelijk voorzien van praktijkcases, tastbare voorbeelden en innovatieve oplossingen voor de hedendaagse strategische uitdagingen waarmee elk merk te maken heeft.

'Brandhacking' is een pleidooi om je merk te herwaarderen als je belangrijkste strategische asset en tegelijk een praktische leidraad bij het doeltreffend investeren in interacties met je doelpubliek.
Stef Verbeeck is merkstrateeg en managing partner bij Pavlov. Al meer dan twintig jaar begeleidt hij organisaties – van start-ups tot multinationals – bij het waardevol optimaliseren van hun merk. Daarnaast is hij een ervaren auteur en veelgevraagd keynotespreker omtrent branding en klantbeleving.

Trefwoorden

branding   marketing   merkstrategie   merkontwikkeling   klantgerichtheid   brandpurpose   customer centricity   merkwaarde   klantbeleving   merkbeleving   klantinzicht   klantervaring   emotionele marketing   storytelling   strategie   customer journey   merkpositionering   merkperceptie   succesfactoren   communicatie   merkbelofte   merkloyaliteit   merkidentiteit   merkinnnovatie   klantloyaliteit   human to human marketing   customer experience design   ambassadeurschap   merkpersoonlijkheid   marketinginnovatie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789463372510
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:256
Uitgever:Pelckmans
Druk:1
Verschijningsdatum:13-3-2020
Hoofdrubriek:Marketing

Over Stef Verbeeck

Stef Verbeeck is partner en merkstrateeg bij Pavlov, een consultancy gespecialiseerd in merkstrategie, merkbeleving en merkidentiteit met uitvalsbasis in Antwerpen. Hij is de auteur van vier best-selling boeken over (personal) branding en een frequent internationaal keynote speaker over het onderwerp. Stef heeft meer dan 20 jaar ervaring in de sector en werkte reeds voor honderden merken, van start-ups tot multinationals en overheden. Hij is de auteur van Brandhacking.

Andere boeken door Stef Verbeeck

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

7 Inleiding

HACK 1 Doorgrond je klant
13 De motieven van je klanten leren kennen
17 De moeizame evolutie naar customer centricity
25 Reken niet op legacy customers
31 Van klanten in vakjes naar de segment of one
36 Big data versus small data

HACK 2 Emotie boven alles
55 Klanten kopen niet rationeel
63 Waarom emotie zo belangrijk is voor je merk
70 Hoe branding eigenlijk antropologie is
79 Stop met producten en diensten te verkopen

HACK 3 Brand purpose is cruciaal
89 Kies een zo uniek mogelijke niche voor je merk
97 Start met het waarom
103 Merken zijn de nieuwe religies
108 De zin en onzin van politiek correcte branding

HACK 4 Beleving wint altijd
119 Beleving is het nieuwe branding
125 Het belang van de oneindige customer journey
132 Wegnemen van frustraties en frictie
139 Klassieke valkuilen in customer experience design
144 De kracht van zintuiglijke prikkels

HACK 5 Human to human als authentiek model
161 Van b2b en b2c naar menselijke interactie
167 Het gemakkelijke alibi van de technologische
revolutie
176 De rol van personal branding en cultuur
184 Inzetten op ambassadeurschap en social proof

HACK 6 Vertel een waardevol verhaal
195 Verslingerd aan verhalen: van de ark van Noach
tot hedendaagse soaps
199 Storytelling als ideale manier van communiceren
206 Maak je klant de held van het verhaal
210 Spreek een eigen taal met je klant

HACK 7 Marketing wordt overschat
225 Marketing is een achterhaalde silo
230 Adverteren is voor losers
237 De evolutie van schreeuwen naar verleiden
242 Persuasieve technieken als beproefde trigger
251 Dankwoord
253 Eindnoten

Vergelijkbare boeken

  • Maak ze gek!
    Aartjan van Erkel
    Maak ze gek!
    € 25,99
  • Klanthelden in de 9+ organisatie
    Berry Veldhoen
    Klanthelden in de 9+ organisatie
    € 33,99
  • Maak van je merk een Hero Brand
    Rogier Heijning
    Maak van je merk een Hero Brand
    € 49,50
  • Act human
    Karel Demeester
    Act human
    € 22,99
  • Wat je verkoopt ben je zelf
    Erwin Wijman
    Wat je verkoopt ben je zelf
    € 16,50
  • Excelleren in service
    Jean-Pierre Thomassen
    Excelleren in service
    € 49,95

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Relatie Renaissance
    Stef Verbeeck
    Relatie Renaissance
    € 22,95
  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Brandhacking

        Brandhacking
        Stef Verbeeck
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Brandhacking

        Verwijder uw beoordeling