Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
26 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands350 blz.9789001893125 1e druk 18-6-2020
Verkooppositie Positie #2939
Top 100 99 dagen in de top 100
Data-bedreven marketing reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om waardevolle data naar zinvolle inzichten te vertalen en daarmee hun marketinginspanningen te verbeteren.  Meer
33,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands165 blz.9789492196200 1e druk 9-12-2016
Dit boek maakt Big Data Marketing voor grote en kleine organisaties uitstekend toepasbaar. En laat zien hoe je de voordelen kunt realiseren. Met veel praktijkvoorbeelden.  Meer
42,50
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands160 blz.9789461261878 1e druk
Ontdek hoe je de statistieken van Google Analytics kunt vertalen naar concrete verbeteringen voor je website. Met Analytics kun je veel meer doen dan bezoekers tellen.  Meer
12,50
9,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
21% KORTING
gebondenEngels652 blz.9789001016043 3e druk 5-8-2024
Verkooppositie Positie #5088
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process.  Meer
79,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands176 blz.9789089655332 1e druk 23-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen.  Meer
30,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels255 blz.9780684856360 1e druk
Door zich uitsluitend te richten op mensen die geïnteresseerd zijn in de producten en diensten van de onderneming en die ook hebben aangegeven hierover geïnformeerd te willen worden kan de effectiviteit van de marketinginspanningen enorm worden vergroot.  Meer
40,51
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels292 blz.9781118615843 1e druk 30-11-2013
Goede data analyse kan marketingprofessionals helpen om verkooptrends te identificeren, slimmere marketingcampagnes te ontwikkelen en de impact van campagnes beter te meten.  Meer
29,21
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands240 blz.9789492528407 1e druk 10-11-2019
Klaas Weima laat aan de hand van nieuw wetenschappelijk onderzoek en voorbeelden uit de praktijk zien hoe je wél aandacht voor jouw merk krijgt.  Meer
34,95
10,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
69% KORTING
paperbackNederlands500 blz.9789001044824 1e druk 27-5-2025
Verkooppositie Positie #1060
Deze innovatieve leermethode biedt gebruikers een solide en actuele basis die alle essentiële onderdelen van marketing omvat, met bewezen effectieve modellen, stappenplannen en best practices die de nieuwste inzichten volgen en verouderde denkwijzen vervangen.  Meer
67,50
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands186 blz.9789083315423 1e druk 29-3-2023
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek nemen Rick en Remco Zuidbroek jou als ondernemer of marketeer mee in de beproefde bottom-up approach, waarin de customer journey centraal staat en waarmee je winst uit elke marketingeuro haalt.  Meer
15,-
Direct te downloaden
paperbackNederlands380 blz.9789001034399 2e druk 24-4-2025
Verkooppositie Positie #1063
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd.  Meer
57,96
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789463563291 2e druk 26-1-2024
Verkooppositie Positie #3739
In deze geactualiseerde editie word je stap voor stap begeleid bij, het verkrijgen van diepgaande inzichten uit je online marketingresultaten. Ontdek hoe je deze kennis effectief toepast om je online marketing naar nieuwe hoogtes te tillen.  Meer
39,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels272 blz.9780134084503 1e druk 11-6-2015
Reinvent marketing for your radically new environment: smarter, faster, more agile, more customer-driven!  Meer
40,03
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackNederlands320 blz.9789463563178 1e druk 29-9-2023
Verkooppositie Positie #4226
Na big data, machine learning, algoritmisch structureren en automatisch leren draait het anno 2023 om kunstmatige intelligentie en de mogelijkheid machines mensachtige vaardigheden te laten vertonen.  Meer
39,99
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands308 blz.9789001078485 2e druk 4-4-2023
Verkooppositie Positie #5431
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie.  Meer
51,95
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels128 blz.9789463838689 1e druk 24-3-2025
andere uitgaves beschikbaar
This book is full of inspiring, actionable examples, that reveal how major brands have tackled their High-Value Customer marketing. It brings hands-on tips and tricks to develop a High-Value Customer journey.  Meer
22,-
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
gebondenEngels400 blz.9781394204700 1e druk 25-1-2024
Verkooppositie Positie #4193
In Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World, renowned international marketers Prof. Philip Kotler and Dr. Giuseppe Stigliano deliver a timely and insightful examination of retail and consumer brand marketing.  Meer
29,21
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
e-bookNederlands208 blz.9797090139765 1e druk 31-7-2022
andere uitgaves beschikbaar
Dennis van den Berge laat zijn gevoel vaak spreken en dat heeft hem tot nu toe een prachtig bedrijf opgeleverd waar hij elke dag met plezier werkt.  Meer
12,95
Direct te downloaden
paperbackNederlands145 blz.9789014073408 1e druk 27-6-2014
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd te worden.  Meer
58,95
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels272 blz.9781118801154 1e druk 30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale