OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Recensie

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 255 van 12.055 resultaten
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    4 mei 2017
    Sippy van Akker
    3-4 minuten leestijd
    Hoewel er mensen zijn die denken dat ze immuun zijn voor beïnvloeding, kun je eigenlijk niet niet beïnvloed worden. Beïnvloeding is overal: online in webshops en op social media, als koper of verkoper van een product of dienst of gewoon in je eigen vriendenkring.
    recensie
    Organisatiekunde
    3 mei 2017
    Sjors Meekels
    4-5 minuten leestijd
    In Lean Basis maakt Rudy Gort de belofte uit de titel waar en beschrijft hij de basis en kernpunten van Lean. Hij richt zich op een brede doelgroep van zowel leidinggevenden als medewerkers met een interesse in Lean.
    recensie
    Inkoop en logistiek
    3 mei 2017
    Peter Streefkerk
    5-7 minuten leestijd
    Partner of choice, het onderwerp zingt rond binnen de inkoopcommunity, maar tot nu toe was het binnen het Nederlandse taalgebied nog niet verder uitgewerkt in een boek.
    recensie
    Mens en maatschappij
    3 mei 2017
    Freija van Duijne
    2-3 minuten leestijd
    Right after the beginning of the war in Iraq, in 2003, Rebecca Solnit -activist and writer- wrote a powerful pamphlet on hope. Her story immediately resonated with many people. 
    recensie
    Algemeen management
    3 mei 2017
    Jeroen Ansink
    3-4 minuten leestijd
    Succes in Silicon Valley is vaak meer geluk dan toeval, schrijft Antonio García Martínez in Start-upmania. De meeste techbedrijven hebben doorgaans geen idee waar ze mee bezig zijn.
    recensie
    Marketing
    3 mei 2017
    Peter de Roode
    recensie
    3 mei 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    3 mei 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    Marketing
    3 mei 2017
    Dave van Ooijen
    4-5 minuten leestijd
    In nogal wat organisaties in het publieke domein ligt het accent op 'de klant' en 'verbetering van de dienstverlening'. In begrotingen en bedrijfsplannen van vooral gemeenten worden hoge ambities geformuleerd op het gebied van dienstverlening en service.
    recensie
    Marketing
    3 mei 2017
    Dave van Ooijen
    5-7 minuten leestijd
    Wereldwijd wordt er jaarlijks meer dan 40 miljard dollar aan opiniepeilingen en marktonderzoek uitgegeven. In Europa en de Verenigde Staten alleen al gaat het om een bedrag van 15 miljard dollar. Volgens strategisch marketeer Frank Wouters is het meeste weggegooid geld. Althans als we zijn boek De illusies van marktonderzoek en opiniepeilingen mogen geloven.
    recensie
    Marketing
    2 mei 2017
    Sjors van Leeuwen
    3-4 minuten leestijd
    Burgers verwachten van publieke instellingen dat de dienstverlening meer dan op orde is. Ze willen 24/7 uur als ‘koning’ bediend worden. Ook door gemeenten, belastingdienst, uitkeringsinstanties en al die andere publieke instellingen. Het boek 100% Service, de formule voor succes biedt publieke dienstverleners inspiratie en een leidraad om te innoveren in hun dienstverlening.
    recensie
    Marketing
    1 mei 2017
    Susanne Giesbers
    3-4 minuten leestijd
    Affiliate marketing is een relatief nieuw begrip in de wereld online marketing en heeft een ietwat schimmig imago. Dat er wel degelijk kansen zijn voor het bereiken van nieuwe doelgroepen wordt duidelijk in het boek Meer klanten met affiliate marketing, in 60 minuten.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    1 mei 2017
    Dick Bos
    3-4 minuten leestijd
    Wat een inspirerend boek: ‘Het recept voor een goede dag’ van Caroline Webb, met tal van voorbeelden om van een dag een goede dag te maken. Een boek gebaseerd op onderzoek, ervaring en met tal van herkenningspunten. Een boek waar je aandachtig in moet lezen en vooral niet een boek dat je in een keer van kaft tot kaft moet verorberen.
    recensie
    1 mei 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    Algemeen management
    1 mei 2017
    Nico Jong
    2-3 minuten leestijd
    Maatschappelijke organisaties dragen bij aan ons welzijn doordat zij iets creëren wat van maatschappelijke waarde is. Ze hebben geen winstoogmerk. Ze zijn bijzonder omdat ze functioneren in het spanningsveld tussen overheid, markt en samenleving.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    28 april 2017
    Susan David
    2-3 minuten leestijd
    Hoe vaak weerhouden onze gedachten ons om iets te doen? ‘Dit ging laatst helemaal mis, dat kan ik echt niet. Dus kan ik het maar beter niet weer doen'. We zitten gevangen in dit soort negatieve gedachten en daardoor doen we vaak niet wat we graag zouden willen.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    26 april 2017
    Lucas Derks
    8-11 minuten leestijd
    Geluk is deprimerend begint luchtig en neemt je stap voor stap mee in hoe depressie ontstaat om je direct daarna te verlossen van de depressieve donkerte. Een boek vol met provocerende uitspraken en oefeningen die het licht in je doen aanwakkeren. Een knap staaltje van autonoom denken.
    recensie
    26 april 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    26 april 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    Non-profit
    26 april 2017
    Peter de Roode

      Personen

        Trefwoorden