OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Recensie

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 249 van 12.055 resultaten
    recensie
    Reclame en verkoop
    27 juni 2017
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    Als kleine ondernemer moet je tegenwoordig echt van alle markten thuis zijn. Je moet niet alleen goed zijn in je vak en een kwalitatief hoogstaand product of een perfecte dienst leveren, je met jezelf en je bedrijf ook nog eens kunnen verkopen.
    recensie
    Personeelsmanagement
    26 juni 2017
    Sippy van Akker
    4-6 minuten leestijd
    Soms lees je berichten online of in de krant waarin HR-kenners het afschaffen van het beoordelingsgesprek in organisaties bepleiten.
    recensie
    Algemeen management
    26 juni 2017
    Pierre Spaninks
    1-2 minuten leestijd
    Professionals kunnen oplopen tegen complexe vragen en problemen op het vlak van hun persoonlijke en vakmatige ontwikkeling. In het ergste geval leidt dat tot stagnatie en uitval.
    recensie
    26 juni 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    Marketing
    26 juni 2017
    Freija van Duijne
    1-2 minuten leestijd
    For many people, trends tend to feel fussy and intangible. Trend research as a professional occupation is seen as equally vague. The opposite couldn’t be more true. Trend research is a very structured approach.
    recensie
    Algemeen management
    23 juni 2017
    Paul Schollaardt
    3-4 minuten leestijd
    De ervaren interim-manager Siebe Sonnema levert met U komt er zelf wel uit een bijzonder egodocument af. Dit boek is geen managementboek maar een boek geschreven door een interim-manager. De ondertitel, ervaringen van een interim-manager, is juist, maar kan je op het verkeerde been zetten.
    recensie
    Coaching en trainen
    23 juni 2017
    Han van der Pool
    2-3 minuten leestijd
    Coaching in het bedrijfsleven heeft de afgelopen decennia een grote vlucht genomen. Voor de ontwikkeling van talent in organisaties is coaching een belangrijk hulpmiddel.
    recensie
    Verandermanagement
    22 juni 2017
    Robert Buisman
    3-4 minuten leestijd
    In Iedereen kan innoveren beschrijft Bart Stofberg de route om het innovatievermogen van organisaties te vergroten. Een boek met een duidelijk gestructureerde opzet.
    recensie
    Leiderschap
    22 juni 2017
    Han van der Pool
    2-3 minuten leestijd
    Een goede kijk op de toekomst wordt gezien als een van de belangrijkste kwaliteiten van een leider. Over de manier waarop dit visionaire vermogen het beste kan worden ontwikkeld is echter nog weinig bekend.
    recensie
    Marketing
    22 juni 2017
    Heleen Jacobse
    Aan de hand van diverse voorbeelden uit het bedrijfsleven geeft Dion van der Vaart je met zijn boek Overtuigen met neuromarketing in 59 minuten een kijkje in de wereld van neuromarketing.
    recensie
    Leiderschap
    21 juni 2017
    Hans van der Loo
    4-6 minuten leestijd
    De golf van startups is inmiddels ook aangespoeld in de directiekamers van gevestigde bedrijven. Gezien de groeiende aandacht voor exponentieel groeiende technologie en de disruptieve kracht van nieuwkomers als Airbnb en Uber is dat geen wonder.
    recensie
    Organisatiekunde
    21 juni 2017
    Hans van der Loo
    recensie
    Organisatiekunde
    21 juni 2017
    Daan Koot
    4-5 minuten leestijd
    Lean scale-up van Ash Maurya laat een paar bekende puzzelstukjes voor mij op een vernieuwende manier in elkaar vallen. De auteur laat elementen van LEAN, bedrijfskunde en wetenschappelijke aanpak samenkomen om daarmee de groei van een succesvolle Start-up te beschrijven.
    recensie
    21 juni 2017
    Hanneke Tinor-Centi
    recensie
    Marketing
    20 juni 2017
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Tijden veranderen: de toekomst wacht niet en de tijd om op tijd te veranderen is bijna voorbij. Dat stelt Cor Molenaar in zijn boek De kracht van platformstrategie.
    recensie
    Marketing
    20 juni 2017
    Eric van Arendonk
    Als er iets aan verandering onderhevig is dan is het wel de customer journey. Het aantal touchpoints is de laatste decennia enorm uitgebreid.
    recensie
    Marketing
    19 juni 2017
    Margreet Noordanus
    2-3 minuten leestijd
    Superleuk en vlot geschreven, hilarische illustrerende voorbeelden van mensen onderling en voorbeelden van dieren die eens te meer duidelijk maken dat klantenwerving, klantencontact, en klantbehoud een spiegel zijn voor jezelf en voor je bedrijf.
    recensie
    Marketing
    19 juni 2017
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    Waar gaat het naartoe in de retail? Terwijl trendwatchers, hoogleraren, brancheorganisaties, merken, groothandelaren en detaillisten met elkaar bekvechten over mogelijke toekomstige ontwikkelingen, haalt de waarheid ons in.
    recensie
    Marketing
    19 juni 2017
    Hans Verbeek
    3-4 minuten leestijd
    Een goed idee voor een product of dienst is een mooi begin. Maar om het vervolgens succesvol in de markt te zetten, is vaak een hele uitdaging. Sanne Cramer -Social Sanne - heeft een praktisch boek geschreven met 75 marketingacties.
    recensie
    Strategisch management
    16 juni 2017
    Sandra Kok
    3-4 minuten leestijd
    Kan het vliegen? Is een boek van Tony de Bree over startups. Vrijwel direct in het begin van het boek wordt duidelijk dat dit geen boek is voor zzp'ers. Waarom blijkt wanneer je verder leest.

      Personen

        Trefwoorden