OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
Pagina 2 van 56 resultaten
recensie
Internet en social media
2 november 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Social Media smaakmakers, Hapklare recepten voor uw bedrijf geschreven door Nico Tempelaere is een boek waar volgens mij de wereld al een poosje op zat te wachten. Eindelijk een boekje dat je lekker in één dag kunt lezen om daarna weer helemaal op de hoogte te zijn.
recensie
Ondernemen
5 oktober 2017
Fred Rutgers
3-4 minuten leestijd
Het geheim van bol.com door Michel Schaeffer Leest als een jongensboek, maar dan voor grote jongens. De cover geeft je al gelijk dat herkenbare bol.com gevoel en vanaf de eerste pagina zit je er helemaal in.
recensie
Algemeen management
25 september 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Blockchain, De technologie die de wereld radicaal verandert heet het boek geschreven door Simone Vermeend en Perry Smit. Ik werd via via getipt voor dit boek.
recensie
Algemeen management
4 september 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Denk als een startup, Negen manieren om slimmer en innovatiever te ondernemen door Mike Hoogveld wakkert het ondernemersvlammetje weer flink aan bij menig lezer. Wat een lekker inspirerend boek!
recensie
Marketing
27 juli 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Raak! Benut de kracht van je persoonlijke verhaal, geschreven door Reinier Rombouts en Raf Stevens is een boek dat weer eens een echt verhaal heeft te vertellen.
recensie
Marketing
14 juli 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Startup Branding van Andy Mosmans is wat mij betreft één van de beste boeken die ik het afgelopen jaar heb gelezen. Niet alleen het onderwerp is de moeite waard, het is ook nog eens bijzonder prettig geschreven. De auteur weet duidelijk waar hij het over heeft.
recensie
Marketing
13 juli 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Zet je klant centraal! van Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa en Evelien van Damme is een boek uit de dagelijkse praktijk. De auteurs hebben 25 ervaren salesmanagers en commercieel directeuren gevraagd naar hun ervaringen en tips uit de praktijk en dat zie je ook terug in dit leuke boek.
recensie
Reclame en verkoop
27 juni 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Als kleine ondernemer moet je tegenwoordig echt van alle markten thuis zijn. Je moet niet alleen goed zijn in je vak en een kwalitatief hoogstaand product of een perfecte dienst leveren, je met jezelf en je bedrijf ook nog eens kunnen verkopen.
recensie
Marketing
6 juni 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
De wet van de paracetamol van retailexpert Paul Moers was voor mij een feest om te lezen. Paul is voor mij een zeer gerespecteerde vakbroeder dus ik was vanzelfsprekend razend nieuwsgierig naar wat hij te vertellen heeft.
recensie
Marketing
30 mei 2017
Fred Rutgers
2-4 minuten leestijd
Verliefd op je klant van Patrick van Veen gaat over wat je kunt leren van een bioloog over verkoop en klantcontact. Het is van harte aanbevolen.
recensie
Marketing
19 mei 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
De kracht van platformstrategie. Het is buigen of barsten van Cor Molenaar is weer zo’n boek waar winkeliers volgens mij reikhalzend en tegelijkertijd bibberend naar hebben uitgekeken. Wat komt er nu weer op ons af? Welke trends gaan onze wereld dit keer veranderen, en wat betekent dit voor mij?
recensie
Reclame en verkoop
19 mei 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Handboek Commerciële Vaardigheden van Stefan Renkema heeft ‘De basis voor plezier in het commerciële vak’ als ondertitel. Wat mij betreft maakt het deze belofte waar.
recensie
Leiderschap
13 april 2017
Fred Rutgers
3-4 minuten leestijd
Trump, de waarheid achter zijn ambitie, ego, geld en macht geschreven door onderzoeksjournalisten Michael Kranish en Marc Fisher is wat mij betreft een boek waar iedereen zich doorheen zou moeten worstelen.
recensie
Marketing
17 maart 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Werken aan merken van Jan Denys gaat over waarom werknemers kiezen voor een bepaalde werkgever en hoe jij je als werkgever aantrekkelijk kunt maken voor werknemers die op zoek zijn naar een baan.
recensie
Algemeen management
16 maart 2017
Fred Rutgers
3-4 minuten leestijd
Niet ieder bedrijf leent zich om er een boek over te schrijven. Free Record Shop is een uitzondering op deze regel. Free! De opkomst en ondergang van een eigenwijs bedrijf bevat het verhaal door de hoofdrolspelers zelf, Hans Breukhoven en Juan da Silva.
recensie
Marketing
2 maart 2017
Fred Rutgers
3-4 minuten leestijd
Big Data Marketing, Snel – Simpel – Succesvol geschreven door Paul Postma was weer een boek om naar uit te kijken. Paul Postma is één van Nederlands Marketing Iconen. Werk je in de marketing, dan ken je meestal Postma ook wel.
recensie
Algemeen management
1 maart 2017
Fred Rutgers
3-4 minuten leestijd
Ik heb De kracht van liminaal denken van Dave Gray in één ruk uitgelezen. Prettig geschreven en bovendien een goed verhaal.
recensie
Marketing
28 februari 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Contentmarketing, geschreven door Bart Lombaerts, Wouter Temmerman, Koen Denolf en Michel Libens mag je bijna wel een studieboek noemen. De auteurs hebben het boek geschreven voor de Vlaamse markt, en dat merk je soms wel aan de schrijfstijl, maar daarom is het niet minder interessant voor Nederlandse lezers.
recensie
Persoonlijke effectiviteit
9 februari 2017
Fred Rutgers
2-3 minuten leestijd
Eat that frog door Brian Tracy is wereldwijd een bestseller. Maar liefst meer dan 1,5 miljoen verkochte exemplaren, dat is ongehoord veel voor een managementboek.
recensie
Marketing
19 januari 2017
Fred Rutgers
3-4 minuten leestijd
Succes met je bedrijf, geschreven door Marielle van der Vlies is hét handboek soldaat voor iedere startende ondernemer. Het is prettig te lezen en komt lekker snel to the point.