OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2454130

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 2 van 28 resultaten
    recensie
    Communicatie en media
    17 februari 2012
    Linda Poort
    Netwerken doen we allemaal. Maar niet iedereen is hier even goed in. Rob Tol vertelt in zijn boek gepassioneerd hoe je netwerken het beste kunt aanpakken én waarom netwerken ook zo leuk is. 'Het netwerkboek' is een grote verzameling van tips, uitspraken, ideeën en opdrachten. Het is een doeboek voor iedereen die (beter) wil leren netwerken.
    recensie
    Internet en social media
    3 februari 2012
    Linda Poort
    'Durftevragen' is een enorm inspirerend naslagwerk voor iedereen die fan is van de kracht van sociale overwaarde. Tegelijkertijd is het ook een zeer goede omschrijving van durftevragen voor iedereen die nog niet met dit internetfenomeen bekend is. Met behulp van sociale media als Twitter en de hashtag #durftevragen worden vraag en antwoord aan elkaar geknoopt. Als je met ideeën, problemen of niet van de grond komende plannen rondloopt, weet je na het lezen van dit boek zeker weer welke kant je uit moet.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    11 januari 2012
    Linda Poort
    2-3 minuten leestijd
    Door niet alleen woorden, maar ook beelden te gebruiken, kun je duidelijker en levendiger communiceren. Dit probeert Dan Roam uit te leggen in 'Blah Blah Blah'. Maar voor iemand die belooft ons te leren hoe je meer kunt zeggen met minder woorden, is deze schrijver aardig lang van stof.
    recensie
    Werk en loopbaan
    8 november 2011
    Linda Poort
    2-3 minuten leestijd
    'Freestyle werken, fulltime plezier' van John Williams is een perfect handboek voor iedereen die erover denkt om voor zichzelf te beginnen. Of je nu ontzettend gemotiveerd bent, of alleen 'met het idee rondloopt', het is een interessant naslagwerk met inspirerende quotes, waargebeurde 'freestyle'-verhalen en zinvolle tips.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    21 oktober 2011
    Linda Poort
    'Durf!' is een korte maar krachtige titel, die helemaal de lading dekt van de inhoud van dit nieuwe boek van Seth Godin. Over veel meer wordt er in dit kleine manifest namelijk niet geschreven. Op ontzettend veel verschillende manieren wordt duidelijk gemaakt dat starten en initiatief Goed zijn en afwachten en nadoen Slecht zijn. Het maakt duidelijk dat je Durf moet hebben, maar niet hoe je dat moet doen. Immers, 'je moet niet langer wachten op een routebeschrijving, maar er zelf een tekenen'.
    recensie
    Algemeen management
    17 oktober 2011
    Linda Poort
    2-3 minuten leestijd
    Hou je van reizen? Ben je ondernemer of zit je eraan te denken om voor jezelf te beginnen? 'Lonely Planet, het verhaal van een grensverleggend bedrijf' combineert deze beide interessante onderwerpen door het verhaal te vertellen van de twee jongeren die Lonely Planet bedachten, uitbrachten en grootbrachten. Tony Wheeler en Maureen Wheeler geven een goed inzicht waar je met een beetje lef kunt komen, maar ook dat er veel moed voor nodig is om alle dieptepunten van het ondernemerschap met opgeheven hoofd te doorstaan.
    recensie
    Internet en social media
    11 augustus 2011
    Linda Poort
    2-3 minuten leestijd
    'Get Social' van Jeanet Bathoorn is een handige gids voor mensen met voldoende achtergrondkennis van internet, die erover nadenken om gebruik te gaan maken van social media, maar nog niet precies weten hoe de vork in de steel zit. Het boek is aantrekkelijk vormgegeven en met duidelijke uitleg komen beginners hiermee een heel eind.
    recensie
    Internet en social media
    11 augustus 2011
    Linda Poort
    2-3 minuten leestijd
    'Get Social' van Jeanet Bathoorn is een handige gids voor mensen met voldoende achtergrondkennis van internet, die erover nadenken om gebruik te gaan maken van social media, maar nog niet precies weten hoe de vork in de steel zit. Het boek is aantrekkelijk vormgegeven en met duidelijke uitleg komen beginners hiermee een heel eind.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden