OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2433137
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    1 resultaat
    recensie
    Marketing
    11 november 2014
    Marcel Rosbergen
    De boeken van dr. Joseph Michelli (o.a. The Zappos Experience) zijn een rijke bron van kennis en ervaringen van leidinggevenden bij het aanpakken van moeilijke opgaven en mogelijkheden voor een organisatie. In ‘De Starbucks strategie’ beschrijft Michelli de tegenslagen die Starbucks heeft moeten overwinnen, evenals de doorbraken die zijn bereikt. Daarnaast leert het boek dat ieder van ons (ongeacht zijn functie of type bedrijf) kan bijdragen aan een hogere kwaliteit producten en diensten, klantervaringen en een sterkere betrokkenheid bij de gemeenschap waarin wij functioneren.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden