OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2162814

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    3 resultaten
    recensie
    Marketing
    27 januari 2015
    Robbert Timman
    Komt dit je bekend voor: je denkt van een onderwerp het een en ander te weten, je hebt er al wat over gelezen, er mensen over gesproken en toch valt dit achteraf gezien tegen. Dit overkwam mij na het lezen van het boek ‘Handboek online marketing 4.0’ van Patrick Petersen.
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    1 juli 2014
    Robbert Timman
    Het volgende herkent u vast wel: u heeft een goed verhaal met naar uw mening de juiste argumenten, en toch brengt uw betoog niet het gewenste resultaat. ‘Denk niet aan een roze olifant’ van Sarah Gagestein geeft handvatten op het gebied van ‘framing’. Hoe je verhaal zo te vertellen dat anderen het niet met je oneens kunnen zijn.
    recensie
    Marketing
    23 mei 2014
    Robbert Timman
    3-4 minuten leestijd
    Dat de klant de spil is waar alles om draait, is anno 2014 toch wel bekend. Maar doen we hier dan ook iets mee, halen we hier wel het optimale uit? Het boek ‘Customer Experience in de praktijk’ van Manfred van Gurchom, geeft handvatten over het formuleren van een optimale klantenstrategie en klantbediening.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden