OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2135973

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 22 van 428 resultaten
    recensie
    Marketing
    25 januari 2000
    Peter de Roode
    3-5 minuten leestijd
    Als je ruim 250 interviews hebt gehouden onder 14 van de meest succesvolle organisaties in de V.S. dan moet je iets te melden hebben. En Leonard Berry heeft dat.
    recensie
    Marketing
    8 januari 2000
    Peter de Roode
    4-6 minuten leestijd
    Met zeer veel plezier heb ik 'Waarom we kopen wat we kopen' van Paco Underhill gelezen. Het boek neemt de lezer vanaf het begin mee naar de winkelvloer waar klant en organisatie elkaar ontmoeten.
    recensie
    Marketing
    13 oktober 1999
    Peter de Roode
    3-5 minuten leestijd
    Vooral een torenhoge verwachting over zijn boek gecreëerd. Het boek begint namelijk met ongeveer 40 referenties van allerlei mensen - niet de minst vooraanstaande personen - die in drie à vier regels lovende aanbevelingen schrijven over het boek.
    recensie
    Marketing
    9 augustus 1999
    Peter de Roode
    3-4 minuten leestijd
    Wie aan teams denkt, krijgt onwillekeurig een associatie met Belbin en zijn rolopvattingen. Het was voor mij een verademing dat Arend Ardon in 'Klantgestuurde teams' het werk van Belbin in het geheel niet besprak.
    recensie
    Marketing
    21 maart 1999
    Peter de Roode
    3-4 minuten leestijd
    Waardering door klanten is het eerste boek uit een serie over Totale Kwaliteit en het INK- model. Uitgangspunt van het boek is om de praktische betekenis zichtbaar te maken van het centraal stellen van de klant in organisaties.
    recensie
    Marketing
    18 mei 1998
    Peter de Roode
    3-4 minuten leestijd
    De auteurs van 'Groeien door tevreden klanten' zijn er in geslaagd een goed studieboek op de markt te brengen waarin theorieën zijn opgesteld aan de hand van jarenlang onderzoek.
    recensie
    Marketing
    18 mei 1998
    Peter de Roode
    3-4 minuten leestijd
    'De klant als kern van de zaak' is een soort ideeënboek geworden. Whiteley en Hessan schudden met het grootste gemak talrijke ideeën, over het centraal stellen van klanten, uit hun mouw.
    recensie
    Marketing
    18 mei 1998
    Peter de Roode
    3-4 minuten leestijd
    'Een klacht, een geschenk uit de hemel' zal hét handboek worden voor die organisaties die een klantvriendelijke cultuur nastreven. Door de heldere schrijfstijl van Barlow en Möller wordt een uitstekend overzicht geboden op het gebied van klachten.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden