OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 19 van 1.726 resultaten
    recensie
    Marketing
    9 oktober 2020
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    De Online Marketing Tornado heeft niet alleen het woord tornado in de titel, het léést ook als een tornado. Door de wervelende en enthousiasmerende schrijfstijl word je meegezogen in de wereld van online zakendoen.
    interview
    Marketing
    7 oktober 2020
    Bas Hakker
    8-11 minuten leestijd
    Ondernemer, marketingdocent, schrijver en consultant Patrick Petersen leverde onlangs de zevende versie van zijn Handboek Online Marketing af. Mooie aanleiding voor een gesprek met Petersen over de evolutie van het marketingvak.
    preview
    Marketing
    5 oktober 2020
    Steven Van Belleghem
    3-4 minuten leestijd
    Als je bedrijf erin slaagt een goed werkende digitale dienstverlening aan te bieden, een levenspartner van klanten te worden en mee een oplossing te zijn voor maatschappelijke uitdagingen, dan bouw je ‘an offer you can’t refuse’. Hoe je dat doet lees je in het nieuwe boek van Steven Van Belleghem. Een preview.
    recensie
    Marketing
    5 oktober 2020
    Quintus Hegie
    4-6 minuten leestijd
    In een tijdperk waarin marketingdata overvloedig beschikbaar is en data dikwijls als een leidende feitelijkheid wordt ingezet, biedt Danny Oosterveer met Databedreven marketing marketeers op een vlotte en overzichtelijke manier de mindset om de teugels van in handen te blijven houden als je wordt overspoeld met data.
    recensie
    Marketing
    1 oktober 2020
    Rinus Verhart
    1-2 minuten leestijd
    In 5 duidelijke delen neemt Jos Burgers je mee in een boek vol met voorbeelden, tips en adviezen. Dat klinkt goed maar aan het lezen van het boek heb je niks. Alleen aan het lezen dan. Je moet ermee aan de slag.
    recensie
    Marketing
    30 september 2020
    Sjors van Leeuwen
    7-10 minuten leestijd
    Product, prijs en kwaliteit zijn allang niet meer onderscheidend in het gevecht om de klant. Gebruiksgemak en service ook niet meer. Je moet meer doen om klanten voor je te winnen. Je moet bouwen aan een ‘offer you can’t refuse’ door levenspartner van de klant te worden en de wereld te verbeteren. Dat is de boodschap van Steven Van Belleghem in The Offer You Can’t Refuse.
    recensie
    Marketing
    28 september 2020
    Jeanine Dijkhuis
    2-3 minuten leestijd
    Terwijl de meeste boeken die over (Big) Data gaan, vooral gericht zijn op het hoe en wat van de toepassingen van meetbare gegevens in een organisatie, heeft Danny Oosterveer juist een boek over data als integraal onderdeel van de marketinginspanningen geschreven.
    recensie
    Marketing
    25 september 2020
    Max Kohnstamm
    4-5 minuten leestijd
    Is Steven Van Belleghem er wederom in geslaagd een inspirerend en baanbrekend boek te schrijven? Of is The Offer You Can’t Refuse, net als de nieuwe boeken van Byron Sharp, Seth Godin, Kim & Mauborgne en Robert Cialdini, vooral een veredelde herhaling van zetten?
    preview
    Marketing
    9 september 2020
    Patrick Petersen
    3-4 minuten leestijd
    Voor een van de meest actieve en energieke auteurs in marketingland is het een spannende tijd. Er zijn zoveel veranderingen op gebied van online, marketing, klantgedrag en commerce, dat het schrijven van een papieren stilleven ‘not done’ lijkt. Online Marketing heeft zichzelf opnieuw uitgevonden.
    achtergrond
    Marketing
    7 september 2020
    Daniëlle de Jonge
    4-6 minuten leestijd
    Tientallen zijn het er. Elk jaar. Sommige met veel humor geschreven, andere stampvol tips waarbij je staat te popelen om er mee aan de slag te gaan en er zijn er ook veel met achtergrondinformatie en verdiepende inzichten.
    preview
    Marketing
    2 september 2020
    Roland van Kralingen
    3-5 minuten leestijd
    Make Dust or Eat Dust 1.0 zag het daglicht in 2005. Dit puntige boek beoogde destijds de tijdgeest te vangen omdat het voor ondernemers steeds belangrijker én lastiger werd om de vinger aan de pols te houden van de woest veranderende context. Nu is er deel 2. Een preview.
    interview
    Marketing
    2 september 2020
    Hans van der Klis
    6-8 minuten leestijd
    Zoals zovelen werd Jos Burgers dit voorjaar overvallen door de Coronacrisis. De verkoop van zijn net verschenen managementboek over humor in klantcontacten viel grotendeels stil en al zijn optredens werden afgezegd. Maar Burgers zat niet bij de pakken neer: in zes weken tijd schreef hij een nieuw boek, Wacht niet op de wind, ga roeien!, waarmee hij ondernemers de helpende hand wil bieden in de recessie.
    recensie
    Marketing
    20 augustus 2020
    Rick Lindeman
    1-2 minuten leestijd
    Elke manager ‘moet' tegenwoordig iets met storytelling. Een mededeling wordt immers begrepen als medewerkers worden meegenomen in de context, en de beweegredenen erachter. Een verhaal vertellen is echter nog niet zo makkelijk.
    recensie
    Marketing
    18 augustus 2020
    Elly Stroo Cloeck
    4-6 minuten leestijd
    Dit boek is niet grappig, zegt auteur Jos Burgers over zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk, het is bedoeld om je te leren hoe je humor kunt inzetten in je klantcontacten. En hoe je dat vooral niet moet doen.
    recensie
    Marketing
    17 augustus 2020
    Eric van Arendonk
    1-2 minuten leestijd
    Op jacht naar de perfecte klant is het nieuwste boek in de serie van de makers van Sprout. Sprout gelooft dat ondernemers zorgen voor een betere wereld en wil ze daarbij helpen met kennis, inspiratie en een netwerk van ambitieuze groeiondernemers.
    recensie
    Marketing
    14 augustus 2020
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Commercieel succes heb je zelf in de hand is mijn standpunt. Want als jij weet hoe je jezelf onderscheidend profileert op het vlak van klantgerichtheid, je verkoopvaardigheden op orde hebt én de aansluiting weet te vinden met jouw doelgroep dan is succesvol zakendoen een logisch gevolg.
    preview
    Marketing
    5 augustus 2020
    Jos Burgers
    3-4 minuten leestijd
    Dit voorjaar bracht hij nog een nieuw boek uit, over klanten en humor, onder de titel Thuis ben ik niet zo leuk!  En dan nu alweer een nieuw boek? Is dat niet wat kort op elkaar? Auteur Jos Burgers legt uit wat hem ertoe bracht om in enkele weken tijd een nieuw boek te schrijven.
    interview
    Communicatie en media
    4 augustus 2020
    Bas Hakker
    7-9 minuten leestijd
    Sydney Brouwer schreef met Six Star Service zijn tweede boek over klantgerichtheid. Kern van het boek? Dat de service dusdanig goed is dat een klant het zich jaren later nog herinnert.
    preview
    Marketing
    31 juli 2020
    Pedro van Helden
    3-4 minuten leestijd
    Succes, dat is niet iets wat je overkomt. Niet iets wat je aan komt waaien of wat je zomaar in je schoot geworpen krijgt. Het is iets waar je doelbewust naartoe werkt. Iets waar je elke dag bewust mee bezig bent. Alhoewel...
    recensie
    Marketing
    31 juli 2020
    Henk Jan Kamsteeg
    3-5 minuten leestijd
    LinkedIn is de fase van een digitale kaartenbak uitgegroeid. Mede dankzij trainers en auteurs als Marjolein Bongers ontdekken steeds meer gebruikers de waarde van het platform. Haar boek LinkedIn Power helpt (je) zeker in de verdere groei van dit wereldwijde netwerk. 

      Personen

        Trefwoorden