OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Internet en social media

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Dossier

    Toon resultaten

    Internet en social media

    Hier vindt u artikelen rond boeken over bijvoorbeeld Instagram en LinkedIn, maar ook over online thuiswerk. Voor iedere professional die meer wil weten over deze onderwerpen.
    Pagina 9 van 578 resultaten
    preview
    Internet en social media
    12 april 2019
    Michael Boes
    2-3 minuten leestijd
    Auw… Email stress! Ik vergeet nooit meer die ene vergadering enkele jaren geleden bij een bedrijf waar veel gemaild werd destijds. Dit is alweer 5 jaar geleden en toen was er al veel mailverkeer.
    achtergrond
    Algemeen management
    26 maart 2019
    Pierre Pieterse
    7-10 minuten leestijd
    Zoals elk jaar is de shortlist die gaat leiden tot een Managementboek van het Jaar divers van samenstelling en daarmee een aardige afspiegeling wat het jaar aan boeken te bieden had. Of niet te bieden had, want de grote afwezige is artificial intelligence. We zullen de geselecteerde boeken kort aan het woord laten. In willekeurige volgorde.
    recensie
    Internet en social media
    25 februari 2019
    Hanneke Tinor-Centi
    Alleen in Nederland zijn er al bijna tien miljoen actieve gebruikers van Facebook. Het is ook een platform dat nog altijd door veel ondernemers wordt onderschat.
    recensie
    Internet en social media
    21 februari 2019
    Sippy van Akker
    4-6 minuten leestijd
    Volgens auteurs Wessel Berkman en Toni van Dam is 'social selling dé nieuwe manier van verkopen'. Dat staat achterop het omslag van hun boek De kracht van social selling.
    recensie
    Internet en social media
    19 februari 2019
    Freija van Duijne
    1-2 minuten leestijd
    De afgelopen jaren zijn er diverse boeken verschenen over artificiële intelligentie, digitalisering van de samenleving en alles wat daarmee te maken heeft. Wie interesse heeft in dit thema, zoals ikzelf, zal inmiddels behoorlijk ingelezen zijn.
    recensie
    Communicatie en media
    15 februari 2019
    Jeanine Dijkhuis
    2-4 minuten leestijd
    Social Shift staat voor het planmatig inzetten via sociale media van werknemers als ambassadeurs voor het bereiken van je organisatiedoelstellingen. Koen Jordaans ontwikkelde de methode en schreef er een boek over.
    recensie
    Internet en social media
    11 februari 2019
    Geert Vandamme
    2-3 minuten leestijd
    Welke kritiek facebook ook krijgt, je klanten zijn er aanwezig. In België alleen al wordt het aantal gebruikers op zes miljoen geschat en voor Nederland ligt dat cijfer veel hoger.
    preview
    Internet en social media
    7 februari 2019
    Karl Gilis
    3-4 minuten leestijd
    Schrijven kan je, maar je wil webteksten maken die écht het verschil maken? Die je lezer bij zijn nekvel grijpen? Els Aerts & Karl Gilis van AGConsult leren je hoé in Webteksten die voor jou werken. De conversie-experts delen 108 praktische schrijftips en 13 geheime tips. Dat je netjes afgeronde getallen best vermijdt in lijstjes bijvoorbeeld ...
    recensie
    Communicatie en media
    1 februari 2019
    Marcel Boons
    2-3 minuten leestijd
    Het gebruik van social media is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven en dat geldt ook voor bedrijven. Toch is het voor zakelijke gebruikers niet altijd even gemakkelijk om social media doelgericht in te zetten.
    recensie
    Internet en social media
    30 januari 2019
    Pleunie Warnink
    2-3 minuten leestijd
    Laten we eerlijk zijn, social selling is deels gezond verstand maar zeker in deze tijd ook voor een deel begrip van social platforms als Linkedin, Facebook, Instragram en dergelijke.
    interview
    Communicatie en media
    23 januari 2019
    Peter Spijker
    4-6 minuten leestijd
    Social media vervullen een steeds belangrijkere rol in het medialandschap. Bedrijven en organisatie beseffen dit terdege. Ze willen social media graag effectiever laten bijdragen aan het realiseren van hun doelstellingen maar weten vaak niet hoe. Koen Jordaans legt in Social shift uit hoe je social media op een gestructureerde wijze strategisch kunt inzetten. Door van je medewerkers merkambassadeurs te maken en op social media authentieke content te plaatsen, vergroot je het eigen bereik en kom je weer in contact met je doelgroep.
    recensie
    Communicatie en media
    14 januari 2019
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Koen Jordaans geeft ons met Social Shift een heel praktisch boek. Dit boek heeft een beperkt theoretisch kader, maar geeft daarentegen heel veel inzicht in de praktijk van zijn Social Shift aanpak.
    recensie
    Internet en social media
    7 januari 2019
    Sjors van Leeuwen
    5-8 minuten leestijd
    Het internet is ooit gebouwd als communicatienetwerk, maar nooit voor het dagelijks uitvoeren van miljarden transacties. Dat levert op gebied van data en vertrouwen steeds meer problemen op.
    preview
    Internet en social media
    4 januari 2019
    Anne Raaymakers
    2-3 minuten leestijd
    Hoeveel Nederlanders denk jij dat er vandaag de dag – nog steeds – op Facebook zitten? En meerdere keren op een dag checken hoe het met hun vrienden gaat?  Het zijn er meer dan 11 miljoen. En daar kun je nog zo’n 9 miljoen Belgen bij optellen. Al die mensen hebben via Facebook contact met elkaar. Want dat vinden ze leuk.
    recensie
    Internet en social media
    3 januari 2019
    Sjors van Leeuwen
    4-6 minuten leestijd
    Om te kunnen overleven, je bedrijfswaarde te vergroten en je omzet te verhogen moet je je eigen business ‘hacken’ en de juiste omstandigheden creëren voor een digitale transformatie. Hoe je dat doet lees je in het boek Digitaal Vermogen.
    preview
    Internet en social media
    12 december 2018
    Chiel Liezenberg
    4-5 minuten leestijd
    In dit boek een geïntegreerd perspectief op de kern van het koopproces, tweezijdige markten, platforms, data en vertrouwen. Een preview.
    preview
    Internet en social media
    6 december 2018
    Wessel Berkman
    3-5 minuten leestijd
    De klant koopt anders dan vroeger. De eerste helft van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als retailer of verkoper bij betrokken bent. Wie duimendraaiend afwacht tot de potentiële klant in de tweede helft zelf belt (als hij al belt), loopt veel omzet mis.
    recensie
    Communicatie en media
    30 november 2018
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Podcasts, luisterboeken en soms het geluid van een TED-filmpje: ik ben er dol op! Meegenomen worden in een verhaal of nieuwe inzichten krijgen. Vooral in de auto tijdens langere ritten een favoriete tijdsbesteding.
    interview
    Internet en social media
    29 november 2018
    Pierre Spaninks
    4-6 minuten leestijd
    In Alles transactie doen Chiel Liezenberg en Douwe Lycklama (oprichters van Innopay) samen met Shikko Nijland (de huidige CEO) een oproep om dat digitale vertrouwen beter te gaan organiseren. We spraken de eerste twee over hun beweegredenen en over hun call to action.
    preview
    Internet en social media
    28 november 2018
    Clo Willaerts
    2-3 minuten leestijd
    Ook bij digitale marketing maken eendracht en samenwerking macht. Zo goed als elke organisatie zal op een gegeven ogenblik voor campagnes de hulp van een digitaal bureau nodig hebben. En dan is het handig om een sjabloon klaar te hebben om dat bureau te briefen.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden