OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Internet en social media

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Dossier

    Toon resultaten

    Internet en social media

    Hier vindt u artikelen rond boeken over bijvoorbeeld Instagram en LinkedIn, maar ook over online thuiswerk. Voor iedere professional die meer wil weten over deze onderwerpen.
    Pagina 4 van 578 resultaten
    recensie
    Internet en social media
    15 augustus 2022
    Jan Hoogstra
    5-7 minuten leestijd
    Internetcriminaliteit is een hot item. De vraag tegenwoordig is niet meer of je gehackt wordt, maar wanneer. Technische maatregelen kunnen we in overvloed nemen, maar die zijn niet voldoende. Het probleem zit vaak tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel, oftewel wij als gebruikers. 
    preview
    Internet en social media
    10 augustus 2022
    Stijn de Wilde
    3-4 minuten leestijd
    82% van cyberaanvallen is gericht op de mens. 95% van alle cyberincidenten wordt veroorzaakt door de mens. En 100% van alle organisaties is een potentieel doelwit. Daarom schreef Stijn de Wilde zijn boek ‘Wij zijn de zwakste schakel’. In zijn preview vertelt hij erover.
    recensie
    Internet en social media
    2 juni 2022
    Ina Boer
    3-4 minuten leestijd
    Als coach van auteurs van managementboeken adviseer ik mijn klanten om aan de slag te gaan met het maken van filmpjes. Door video gaan mensen jou als persoon zien en vergroot je je herkenbaarheid en je know-like-trustfactor. Daarom las ik Professionele video’s maken met je smartphone.
    recensie
    Internet en social media
    30 mei 2022
    Froukje Schaaf
    2-3 minuten leestijd
    Heb je zelf een website gemaakt en nu denk je: ik moet ook iets met SEO doen, maar hoe werkt dat eigenlijk? Dan is dit boek iets voor jou! De makers van Yoast, een tool voor SEO optimalisatie van Wordpress-websites, hebben een boek geschreven waarin ze de lezer stap voor stap meenemen in de wereld van SEO en de functionaliteiten van de plugin Yoast.
    recensie
    Internet en social media
    31 maart 2022
    Fred Rutgers
    1-2 minuten leestijd
    Nog nooit heeft het lezen van een boek mij zo snel geld opgeleverd. ‘Professionele video’s maken met je smartphone’ van Geertje Algera heeft voor mij maar liefst twee doorbraken tot stand gebracht.
    recensie
    Communicatie en media
    28 maart 2022
    Christel Deckers
    2-3 minuten leestijd
    Zo’n tien jaar gelden werd de eerste podcast gemaakt. Daarna verdween het weer een beetje naar de achtergrond. In coronatijd kwam de behoefte aan podcasts echter opnieuw op. Iedere zichzelf respecterende journalist ging ook podcasts maken en elke krant heeft inmiddels ook zijn eigen podcast.
    Interview
    Internet en social media
    23 maart 2022
    Bas Hakker
    5-7 minuten leestijd
    Yoast SEO is een heel populaire plugin waardoor sites beter gevonden worden. Het Nederlandse bedrijf is opgericht door Joost de Valk, die het onlangs verkocht aan het Amerikaanse Newfold. Samen met De Valk en Marieke van de Rakt schreven Fleur Heesen en Maartje van Erp het boek ‘Zo werkt Yoast SEO’.
    recensie
    Internet en social media
    17 maart 2022
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    Heerlijk verfrissend! En een tikkeltje rebels. Dat ook, heel fijn. De nieuwe blik op hoe je in beeld kunt blijven bij klanten die Aartjan van Erkel beschrijft in ‘Nummer 1’ is de ideale manier om jezelf te onderscheiden. 
    recensie
    Internet en social media
    2 maart 2022
    Henk Jan Kamsteeg
    3-5 minuten leestijd
    Weinig zo belangrijk voor een gezond bedrijf als effectieve marketing. Aartjan van Erkel helpt je graag nummer 1 te worden in jouw markt. Omdat er maar een nummer 1 kan zijn, is dit natuurlijk niet voor iedereen haalbaar. Maar met zijn tips kunnen we allemaal in ieder geval een eind komen.
    recensie
    Communicatie en media
    1 maart 2022
    Ineke Peters
    2-3 minuten leestijd
    Voor podcastmakers in spe, maar zeker ook voor ervaren podcastmakers is er nu ‘Zelf een podcast maken’ van de Vlaamse audioroutiniers én docenten Eva Moeraert en Pieter Blomme. Zij wilden een Nederlandstalig handboek schrijven over podcasten. Daarin zijn ze met vlag en wimpel geslaagd. Dit is een praktische gids die degene die een podcast maakt altijd bij de hand zou moeten hebben.
    nieuws
    Internet en social media
    24 februari 2022
    Jeroen Ansink
    4-5 minuten leestijd
    Wat leest Amerika en wat waait waarschijnlijk over naar Nederland? ‘Onze man in de VS’ Jeroen Ansink doet maandelijks een rondje boekwinkels in New York.
    recensie
    Internet en social media
    21 februari 2022
    Mylene Bouwman
    2-3 minuten leestijd
    Aartjan van Erkel, de man die iedere dag mailt. En in een labjas het podium opkomt om te spreken over copywriting. Een ondernemer die je niet zomaar vergeet. En dat is een van de belangrijkste redenen om zijn nieuwste boek 'Nummer 1' te lezen.  
    Interview
    Internet en social media
    14 februari 2022
    Bas Hakker
    5-8 minuten leestijd
    Aartjan van Erkel schreef met 'Nummer 1' een boek over hoe je als ondernemer kan uitgroeien tot de grootste held in jouw sector. De oplossing ontdekte hij zelf toen zijn marketingmachine stuk raakte; minder teachen en meer entertainen.
    nieuws
    Internet en social media
    10 februari 2022
    Marjan Maandag
    3-5 minuten leestijd
    Bij Managementboek lezen we meer dan alleen managementboeken, en we delen graag wat we lezen. In deze aflevering van MEER Moois vertellen Managementboekcollega’s Karin, Liza, Fred en Marjan welk boek hen pakte.
    recensie
    Communicatie en media
    31 januari 2022
    Henk Jan Kamsteeg
    3-4 minuten leestijd
    De luisteraars van podcasts verdienen het dat wij ons best doen hen het beste te bieden. Hoe we dit kunnen doen, laten Evan Moeraert en Pieter Blomme zien in hun boek ‘Zelf een podcast maken’.  
    preview
    Internet en social media
    25 januari 2022
    Aartjan van Erkel
    3-4 minuten leestijd
    Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen, is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet. Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers, of entertainers? Dus je lerares Duits van vroeger of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing?
    Interview
    Internet en social media
    29 november 2021
    Jeroen Ansink
    4-6 minuten leestijd
    Email maakt mensen dommer, improductiever en ongelukkiger, schrijft de Amerikaanse computerwetenschapper Cal Newport in Bevrijd!. Hij pleit in zijn boek voor een volledig nieuwe manier van samenwerken om de tirannie van de inbox te doorbreken. ‘Emailloze vrijdagen zijn een lapmiddel.’
    recensie
    Internet en social media
    23 november 2021
    Wardy Poelstra
    3-5 minuten leestijd
    Een kijkje achter de schermen van een succesvol bedrijf is altijd leuk. Zeker als het gaat om een start-up van Nederlandse bodem die inmiddels miljarden waard is. We hebben het over betalingsverwerker Mollie; oud-directeur Remco Boer vertelt in Via Mollie openhartig over de jaren dat hij er werkte, van 2014 tot 2019.
    preview
    Internet en social media
    26 oktober 2021
    Heleen Buldeo Rai
    3-4 minuten leestijd
    E-commerce zit al jaren in de lift, maar de COVID-19 crisis gaf online shoppen een extra boost. Nog nooit was het belang van webwinkels zo duidelijk, ook voor de traditionele handel en kleine ondernemingen. 
    interview
    Internet en social media
    19 oktober 2021
    5-8 minuten leestijd
    Remco Boer was van 2015-2019 directeur bij Mollie, het bedrijf in 2004 opgericht door Adriaan Mol dat online betalen faciliteert met de focus op webshops. In zijn boek Via Mollie beschrijft Boer de harde spurt van start naar internationale speler.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden