Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Identiteit en imago - 4e geheel herziene druk

Recente inzichten in corporate communication - theorie en praktijk

Specificaties
E-book, 313 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Boom | 1e druk, 2010
ISBN13: 9789052618173
Rubricering
Boom Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2010 9789052618173
Direct te downloaden

Samenvatting

Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goed nieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.

In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.

'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatie-reputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie.

Cees B.M. van Riel is hoogleraar Corporate Communication aan de Faculteit Bedrijfskunde van de Erasmus Universiteit Rotterdam, waar hij onder andere verantwoordelijk is voor het International Master of Corporate Communication Programma. Samen met Charles Fombrun van de Stern Business School geeft hij leiding aan het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789052618173
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:313
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:7-12-2010

Over Cees van Riel

Cees B.M. van Riel was hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij publiceerde talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en schreef eerder de boeken 'Handbook of Corporate Communication', 'Identity and Images' en 'Principles of Corporate Communications. Hij is tegenwoordig hoofdredacteur van 'Corporate Reputation Review', algemeen directeur van het 'Reputation Institute' en directeur-oprichter van het International Masters Program in Corporate Communications, een joint-venture van vijf leidende Europese bedrijfsopleidingen. Hij is ook lid van het Branding Steering Committee van ING Groep.

Andere boeken door Cees van Riel

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Identiteit en imago - 4e geheel herziene druk