Filteren
Trefwoord
13 resultaten
paperbackNederlands326 blz.9789052617640
4e druk
29-8-2017
andere uitgaves beschikbaar
'Identiteit en Imago' is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer
e-bookNederlands111 blz.9789493304550
17e druk
30-11-2022
andere uitgaves beschikbaar
Zelf spreken ze van de 'Haagse kaasstolp' en van 'de vierkante kilometer rond het Binnenhof'. De politici, journalisten, voorlichters en lobbyisten die samen ons beeld van de landelijke politiek bepalen, opereren in een zeer aparte biotoop. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789021344331
1e druk
4-6-2025
Gedragspsycholoog en voormalig campagneleider Bas Erlings kruipt in het hoofd van de meesters van de manipulatie en ontrafelt hun gedrag. Meer
paperbackNederlands196 blz.9789493282087
1e druk
18-11-2022
Dankzij Podcasten voor communicatieprofessionals word je razendsnel meegenomen in de ontwikkeling, productie, promotie en distributie van jouw podcast. Meer
paperbackNederlands296 blz.9789054724506
1e druk
8-6-2021
Hoe kun je als sportorganisatie de juiste content creëren om de sportfan zo optimaal mogelijk te betrekken bij je merk? Of het nu gaat om een professionele- of amateursportorganisatie, iedereen kan met de juiste content sportfans betrekken en betrokken houden bij hun merk. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789048871704
1e druk
18-6-2024
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek gaat Wijnand Duyvendak, voormalig politiek strateeg van GroenLinks, op zoek naar een recept voor maatschappelijke verandering. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789047005919
1e druk
19-11-2016
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer
e-bookNederlands208 blz.9789462724358
1e druk
11-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
'Beïnvloeden' brengt aan de hand van actuele en herkenbare voorbeelden de belangrijkste inzichten samen op het gebied van beïnvloeding. Je krijgt tien effectieve tools aangereikt om het verschil te maken, zowel professioneel als persoonlijk. Meer
e-bookNederlands120 blz.9789044636543
1e druk
24-4-2018
In 'Practivisme' bindt Eva Rovers de strijd aan met de verlammende machteloosheid die iedereen
kent. Meer
paperbackNederlands352 blz.9789401615327
1e druk
10-9-2021
In de biografie Navalny van Jan Matti Dollbaum, Morvan Lallouet en Ben Noble staat oppositieleider en activist Aleksej Navalny centraal: de sleutelfiguur die wereldwijde bekendheid verwierf als de eerste realistische opponent van Poetin sinds jaren. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789462200180
1e druk
6-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment, voor de juiste prijs is de belofte die neuromarketing in petto heeft. Meer
paperbackNederlands142 blz.9789083476315
1e druk
8-11-2024
Het examenboek NIMA Online Marketing A1 bevat alle kennis die je nodig hebt om het examen Online Marketing A1 van NIMA te halen. Meer