Filteren
Trefwoord
51 resultaten
gebondenNederlands299 blz.9789081616720
1e druk
26-2-2014
Wat bepaalt het effect van gesprekken? Hoe maakt u echt contact? Harry van de Pol geeft heldere antwoorden. Gebaseerd op praktische ervaring en wetenschappelijk onderzoek. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789024409266
10e druk
24-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek vind je direct toepasbare oplossingen voor leiders van organisaties, voor aansprekers en voor aangesprokenen. Meer
paperbackNederlands48 blz.9789059319783
2e druk
29-5-2013
'De Roos van Leary' is een veelgebruikt model binnen de groepsdynamica. Het beschrijft acht verschillende gedragsstijlen, waaronder leidend, helpend en opstandig gedrag. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789024407859
1e druk
17-2-2017
In hun dagelijks contact met klanten lopen professionals regelmatig aan tegen lastige gesprekken. Gesprekken die met de beste wil van de wereld niet productief te noemen zijn. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024424894
2e druk
20-5-2019
'Kernbegrippen van professionele communicatie' biedt je de theoretische en praktische basis voor een goede start in de communicatie. Meer
paperbackNederlands162 blz.9789462905115
3e druk
26-4-2023
Schrijven in de rechtspraktijk is een onmisbaar handboek voor het schrijven van brieven, e-mails, adviezen, processtukken, uitspraken en beschikkingen. Meer
e-bookNederlands112 blz.9789058716231
1e druk
4-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek ontmoet u acht personen die in diverse werksituaties problemen krijgen doordat ze niet goed met elkaar communiceren. Hoofdpersoon Erik beleeft allerlei avonturen in zijn nieuwe baan. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789059317000
1e druk
26-9-2018
In dit boek staat de communicatiestijl van de lezer centraal. Inzicht daarin hoort thuis in het basispakket van iedere professional , als het u tenminste gaat om effectief communiceren. Meer
paperbackNederlands260 blz.9789001886806
1e druk
24-5-2019
Communicatie speelt een belangrijke rol bij het terugwinnen van het vertrouwen van mensen in de financiële sector. Meer
paperbackNederlands81 blz.9789013066319
1e druk
1-4-2010
Hoe u als bedrijf of organisatie met uw klanten omgaat, bepaalt voor een groot deel of zij besluiten klant te worden en te blijven. Professioneel klantgericht telefoongedrag is daarbij onontbeerlijk om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Meer
paperbackNederlands269 blz.9789001886783
1e druk
4-6-2018
Dit boek licht toe welke vaardigheden (toekomstige) bedrijfskundigen zich eigen moeten maken en hoe ze deze vaardigheden in kunnen zetten om een veelzijdige probleemoplosser te zijn. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461265500
1e druk
24-4-2023
andere uitgaves beschikbaar
Heb je een goed verhaal, maar komt je boodschap niet over? Hoog tijd om aan je stem te werken! Meer
paperbackNederlands92 blz.9789083391601
1e druk
1-2-2024
In dit boek vind je een selectie van dertig artikelen uit de nieuwsbrieven van Renata Verloop. Ze gaan over het vak, de maatschappelijke context, de inhoud, de taal en de organisatie van het team Communicatie. Meer
paperbackNederlands365 blz.9789006210163
4e druk
22-6-2020
In het hbo-onderwijs is het ontwikkelen van competenties een essentieel onderdeel. Basisboek Communiceren biedt alles wat nodig is om excellente communicatieve vaardigheden op te doen. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789024465842
1e druk
18-4-2024
Wanneer je als professional in de ICT aan de slag gaat, kom je in allerlei situaties terecht waarin je moet communiceren. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789047015970
1e druk
14-12-2021
andere uitgaves beschikbaar
'De ongeschreven regels' behoedt je voor de meest voorkomende beginnersfouten en geeft je carrière een kickstart met adviezen en lessen van ervaren professionals. Meer
40% KORTING
paperbackNederlands232 blz.9789001751364
5e druk
18-12-2020
Gespreksvoering - Basisvaardigheden en gespreksmodellen leert studenten hoe zij de effectiviteit van hun gesprekken kunnen vergroten en een hoog niveau van gespreksvaardigheid bereiken. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789462724013
1e druk
29-2-2024
andere uitgaves beschikbaar
Ontdek hoe je de eerste minuut goed doorkomt met deze stap-voor-stap gids voor bondige en heldere communicatie in dagelijkse werkgesprekken. Meer
paperbackNederlands520 blz.9789001749866
8e druk
25-6-2021
Volgens het nieuwe wetsvoorstel Taal en Toegankelijkheid moeten universiteiten en hogescholen zich nadrukkelijker gaan richten op de bevordering van de uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands. Meer
paperbackEngels436 blz.9789462988101
1e druk
27-3-2019
Across a wide range of programs in international higher education, students prepare themselves for a career in their professional field. Learning how to communicate as a professional is an essential part of that preparation. Meer