Filteren
Trefwoord
25 resultaten
paperbackEngels188 blz.9789087536763
1e druk
31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management. Meer
gebondenNederlands236 blz.9789491710285
1e druk
9-2-2023
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789037257670
4e druk
16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Meer
paperbackNederlands189 blz.9789057523335
1e druk
18-5-2016
ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management. Meer
e-bookNederlands201 blz.9789087539771
1e druk
21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401806336
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058754509
1e druk
5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Meer
e-bookNederlands140 blz.9789492221469
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie. Meer
paperbackNederlands128 blz.9789001850852
2e druk
3-9-2016
'Zo maak je een facilitair plan' biedt studenten – zonder enige voorkennis en ervaring – een praktisch, en samenhangend achtstappenplan om te komen tot een facilitair plan. Meer
paperbackEngels338 blz.9789401800174
1e druk
6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
e-bookNederlands324 blz.9789401809399
1e druk
14-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen. Meer
e-bookNederlands152 blz.9789401804448
1e druk
27-5-2019
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies. Meer
e-bookNederlands196 blz.9789401804622
1e druk
8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS). Meer
e-bookNederlands380 blz.9789087539887
1e druk
17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz. Meer
paperbackNederlands355 blz.9789087538019
1e druk
28-11-2013
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789401806282
1e druk
3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie. Meer
paperbackEngels274 blz.9789401800525
1e druk
12-10-2016
TRIM is the accronym for: The Rational IT Model. This is a vendor neutral reference model that can be used to adopt IT Service Management as a practice. Meer
e-bookEngels180 blz.9789401804400
1e druk
23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages. Meer
paperbackEngels168 blz.9789401803939
1e druk
28-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Our material is currently pending accreditation and will be available for training once the release date for training is made available. Meer
paperbackNederlands379 blz.9789087530563
1e druk
20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld. Meer