Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
25 resultaten
Alle producten
paperbackEngels188 blz.9789087536763 1e druk 31-1-2012
Het primaire doel van deze pocket guide is een snelle referentie te bieden van ITIL. Zodoende is dit een zeer waardevolle hulp voor alle managers die actief zijn binnen Service Management.  Meer
21,26
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
gebondenNederlands236 blz.9789491710285 1e druk 9-2-2023
Verkooppositie Positie #2604
Top 100 18 dagen in de top 100
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.  Meer
42,65
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands240 blz.9789037257670 4e druk 16-6-2020
Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning.  Meer
43,75
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands189 blz.9789057523335 1e druk 18-5-2016
ITIL-processen voor ICT beheer is een uitgave gericht op het vakgebied IT Service Management.  Meer
41,25
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands201 blz.9789087539771 1e druk 21-11-2013
andere uitgaves beschikbaar
Deze pocketguide voorziet in dezelfde behoefte als de vorige edities: het bieden van een nauwgezette samenvatting van ITIL, gebaseerd op ITIL 2011 Editie.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookNederlands152 blz.9789401806336 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3562
Evergreen 1044 dagen in de top 100
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Direct te downloaden
paperbackNederlands328 blz.9789058754509 1e druk 5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken.  Meer
46,95
Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
e-bookNederlands140 blz.9789492221469 1e druk 2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek bespreekt Jos Gielkens de voorwaarden voor succesvolle, expliciete afspraken omtrent de dienstverlening en optimale inrichting van de serviceorganisatie.  Meer
10,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands128 blz.9789001850852 2e druk 3-9-2016
'Zo maak je een facilitair plan' biedt studenten – zonder enige voorkennis en ervaring – een praktisch, en samenhangend achtstappenplan om te komen tot een facilitair plan.  Meer
36,95
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackEngels338 blz.9789401800174 1e druk 6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.  Meer
43,55
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookNederlands324 blz.9789401809399 1e druk 14-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3516
Top 100 201 dagen in de top 100
De kwaliteit van IT-diensten is cruciaal voor vrijwel iedere organisatie. Goede, flexibele en stabiele IT-diensten zijn niet alleen de ruggengraat, maar ook het onderscheidend vermogen.  Meer
49,-
Direct te downloaden
e-bookNederlands152 blz.9789401804448 1e druk 27-5-2019
De ITIL pocketguides van Van Haren Publishing worden al lange tijd beschouwd als een betrouwbare gids op het gebied van ITIL, in vele taalversies.  Meer
21,26
Direct te downloaden
e-bookNederlands196 blz.9789401804622 1e druk 8-7-2019
andere uitgaves beschikbaar
Deze cursus dient om uw ITIL 4 basisvaardigheden te ontwikkelen waardoor u een nieuwe kijk krijgt op IT Service Management through a Service Value System (SVS).  Meer
39,24
Direct te downloaden
e-bookNederlands380 blz.9789087539887 1e druk 17-2-2011
andere uitgaves beschikbaar
Het boek heeft zijn plaats verdiend bij de vele experts die zich bezighouden met de implementatie van best practices op het gebied van IT-servicemanagement, bij ITIL-trainingen, in het MBO en HBO, enz.  Meer
35,92
Direct te downloaden
paperbackNederlands355 blz.9789087538019 1e druk 28-11-2013
Verkooppositie Positie #3623
Evergreen 502 dagen in de top 100
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie.  Meer
43,55
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands152 blz.9789401806282 1e druk 3-4-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #19
Evergreen 1044 dagen in de top 100
Deze pocketguide geeft uitleg over alle exameneisen voor het ITIL 4 Foundation examen en biedt tevens ondersteuning voor iedereen die eerdere ITIL-edities kent en op zoek is naar een brug naar deze nieuwe editie.  Meer
21,26
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackEngels274 blz.9789401800525 1e druk 12-10-2016
TRIM is the accronym for: The Rational IT Model. This is a vendor neutral reference model that can be used to adopt IT Service Management as a practice.  Meer
49,-
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
e-bookEngels180 blz.9789401804400 1e druk 23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #3894
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages.  Meer
21,26
Direct te downloaden
paperbackEngels168 blz.9789401803939 1e druk 28-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1599
Top 100 3 dagen in de top 100
Our material is currently pending accreditation and will be available for training once the release date for training is made available.  Meer
39,24
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands379 blz.9789087530563 1e druk 20-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
De nieuwe versie van dit boek is up-to-date gebracht met ITIL V3. Het boek is net als de vorige editie bondig geschreven, maar dit neemt niet weg dat alle aspecten van ITIL V3 aan bod komen: de levenscyclusbenaring van ITIL V3 wordt uitvoering behandeld.  Meer
35,92
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine