Filteren
Trefwoord
18 resultaten
Trefwoord: Klantenstrategie
paperbackNederlands176 blz.9789024421947
1e druk
14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
€ 27,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
ingenaaidEngels240 blz.9780750687119
1e druk
In dit boek zijn de ervaringen opgetekend van belangrijke bedrijven als IBM, First Direct, Taylor Woodrow en BT. Hun lessen zijn duidelijk: wees multi, niet multiple, kanalen als wapens, denk in combinaties, ontwerp vanaf de top, maar bedenk dat mensen het uitvoeren. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer
€ 23,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands192 blz.9789493480063
1e druk
13-1-2026
Veel organisaties hebben een ambitieuze missie of purpose. Maar wat ze daarvan echt waarmaken, valt meestal erg tegen. Meer
paperbackNederlands160 blz.9789082203257
1e druk
5-7-2016
Leer hoe je een langdurige relatie met je potentiële klanten opbouwt en hoe je meer omzet genereert door slimmer te communiceren met behulp van een beproefde strategie. Meer
€ 20,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands150 blz.9789047002727
9e druk
4-2-2017
'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand het beter doet. Tevreden klanten hebben, is tegenwoordig niet meer genoeg. Meer
paperbackNederlands234 blz.9789463860642
1e druk
27-3-2019
De reis door het Rijk van Koning Klant beschrijft het geheim van excellente klantbeleving. Meer
€ 24,95
Op voorraad | Vandaag voor 17:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
32% KORTING
paperbackNederlands256 blz.9789492196156
2e druk
1-9-2016
De bestseller 'Key Accountmanagement' is geheel herzien. Het laat zien hoe je kunt werken aan het opbouwen, ontwikkelen en actief beheren van je belangrijkste klantrelaties. Meer
€ 44,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels272 blz.9780787963880
2e druk
29-10-2002
You've read about Customer Loyalty in all kinds of magazines and newspapers. Now read the new and revised edition of the ground-breaking book that created all the buzz. Meer
e-bookNederlands240 blz.9789089653604
1e druk
19-4-2017
andere uitgaves beschikbaar
'Profit First' is een financieel systeem dat de financiële wereld volledig op zijn kop zet. Het veegt de internationale formule Omzet – Kosten = Winst van tafel. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789462157613
1e druk
24-3-2022
Na het lezen van dit boek kunt u gegarandeerd de strategie bepalen die nodig is om uw organisatie naar de volgende fase van de digitale transformatie te brengen. Meer
€ 37,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789089653031
2e druk
5-12-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Superpromoter' is in korte tijd een internationaal erkend begrip geworden. Organisaties over de hele wereld hebben het gedachtegoed omarmd. Meer
€ 25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789492613080
1e druk
26-10-2021
Dag dertien-in-een-dozijn-formules. Hallo magazinemarketing.
In dit boek neemt Cinda. Magazine Queen je mee in de aantrekkingskracht van magazines, één van de oudste massa communicatiemiddelen ter wereld. Meer
gebondenEngels166 blz.9780230500006
1e druk
Show me the money! roept de vertwijfelde manager uit de oude garde als hij wanhopig probeert om te gaan met standaardiserende markten, het verlies van onderscheidend vermogen en de onvermijdelijke impact hiervan op de winstgevendheid. Meer
gebondenEngels336 blz.9780470196120
1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789461262400
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
paperbackNederlands368 blz.9789089653284
2e druk
19-10-2017
Jos Burgers houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Meer
€ 30,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden