Filteren
Trefwoord
7 resultaten
paperbackEngels338 blz.9789401800174
1e druk
6-11-2014
In de wereld van IT-servicemanagement (ITSM) en ITIL is Foundations van ITIL al jaren de meest toonaangevende publicatie. Meer
paperbackNederlands328 blz.9789058754509
1e druk
5-4-2016
In De kleine ITIL versie 2011 worden de vijf kernboeken van ITIL kort en krachtig samengevat voor degene die vooral met ITIL wil en moet werken. Meer
e-bookEngels180 blz.9789401804400
1e druk
23-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
The ITIL pocket guides of Van Haren Publishing are since long recognized as the industry classic guide on the topic of ITIL, in many languages. Meer
paperbackEngels440 blz.9789401801577
1e druk
4-12-2018
The four courses in Service Capability is aimed at students who need deep knowledge of the processes and the roles of ITIL. Service Lifecycle covered in the course but the primary focus is on processes, functions, roles and activities of its application and use by lifecycle. Meer
paperbackEngels168 blz.9789401803939
1e druk
28-10-2019
andere uitgaves beschikbaar
Our material is currently pending accreditation and will be available for training once the release date for training is made available. Meer
e-bookEngels120 blz.9789401807036
1e druk
30-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
The revised standard for Service Management, ISO/IEC 20000-1: 2018 is the third version of the international standard for service management, replacing the 2011 edition. Meer
e-bookEngels172 blz.9789401800570
2e druk
21-11-2013
'ISO/IEC 20000-1:2011' is een Quick Reference over ISO 20000, speciaal geschreven voor de praktijk. Meer