Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De difference map

Hoe je je business en je marketing vernieuwt op één A4

Specificaties
E-book, 110 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Van Duuren Management | 1e druk, 2014
ISBN13: 9789089652355
Rubricering
Van Duuren Management Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2014 9789089652355
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

#1-bestseller op het gebied van marketing en sales op Amazon.com

Hoe bereikt u uw klanten? Niet door simpelweg op een andere of steeds nadrukkelijkere manier aanwezig te zijn. En toch kiezen veel organisaties nog altijd voor deze aanpak. Maar stel dat u een markt zou kunnen creëren waarin klanten voor u kiezen. Dat u met een compleet vernieuwend aanbod zou kunnen komen. Dat u zelf uw concurrentie zou kunnen zijn. Wat zou er dan gebeuren?

In 'De difference map' laat Bernadette Jiwa zien hoe merken als Airbnb, Uber en Apple erin zijn geslaagd om deze weg in te slaan. Ze introduceert een doeltreffende methode om uw business en uw marketing op één A4 te vernieuwen. Zodat u in staat bent om kansen te herkennen die waarde creëren en om producten of diensten te ontwikkelen waar klanten écht op zitten te wachten. Zodat u in staat bent om het verschil te maken.

"The Difference Map is now an essential component for anyone who is serious about doing work that matters, and Bernadette Jiwa is the bright new star to lead us there." — Seth Godin, author Linchpin

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789089652355
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:110
Druk:1
Verschijningsdatum:26-6-2014
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De difference map
Daniëlle de Jonge | 23 juli 2014
‘Dit boek nodigt u uit om in actie te komen en de wereld waardevolle ideeën te presenteren’. Deze zin staat in de inleiding van het boek ‘De difference map’ van brandspecialist en auteur Bernadette Jiwa. En zo’n zin triggert mij enorm. Helemaal als ik de pagina omsla en daar de tien eigenschappen van denkers die het verschil maken zie staan. Gelukkig herken ik het merendeel daarvan in mijzelf en mijn bedrijf. Alle reden dus om er eens goed voor te gaan zitten om te zien hoe ik mijn business en marketing op eigentijdse wijze kan opfrissen.
Lees verder

Over Bernadette Jiwa

Bernadette Jiwa werd in 2012 gekozen tot beste blogger van Australië. Ze is spreker, brandspecialist en auteur van drie #1-bestsellers op Amazon.com. Ze is een van de top 100-brandspecialisten op Twitter die je móét volgen.

Andere boeken door Bernadette Jiwa

Inhoudsopgave

Inleiding
-Anders denken
-Anders zijn versus het verschil maken
-De tien eigenschappen van denkers die het verschil maken

Onze door marketing gecreëerde wereld
-De verloren kunst van marketing
-Hoe we hier zijn beland
-Moeten we stoppen met reclame?
-Waarom uw merk helemaal geen unieke verkooppositie nodig heeft
-Het geheim van baanbrekende innovaties
-De olifant op de marketingafdeling

De 'bell curve' vlakt af
-Leren zien
-Kleine markt van individuen
-Uw merk klant voor klant opbouwen
-Klanten kopen geen kenmerken, ze kopen beloftes
-Niet-tastbare dingen hebben een waarde in de echte wereld
-Waarde en het makaron-effect
-Verder denken dan de behoeften van de klant
-Emotionele aspecten die het verschil maken
-Wat u meet is van belang, maar wat lastig te meten is kan wel eens van groter belang zijn
-Relevantie is het opvallen van vroeger
-Wat willen uw klanten?

Gemaakt om ertoe te doen
-Groepsdenken herzien
-De ontbrekende P
-Demografie versus visies op de wereld
-Wat is het verhaal?
-Iedereen heeft zijn eigen waarheid
-Het betaalmiddel van de toekomst
-Het difference model

Het difference model
-Principes
-Plan
-Personen
-Persoonlijk
-Perceptie
-Product
-De difference map gebruiken: casestudy's
-De difference map gebruiken: sjabloon
-Het verschil tussen een goed idee en een fantastisch idee
-Ondergewaardeerd zijn versus de enige juiste keus zijn
-Hoe u het verschil maakt

Verwijzingen
Verantwoording
Hoe nu verder?

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De difference map