Filteren
Trefwoord
8 resultaten
paperbackNederlands152 blz.9789024427307
1e druk
1-5-2019
andere uitgaves beschikbaar
'De Onweerstaanbaarheidstheorie' geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden geconfronteerd. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789462763364
1e druk
11-12-2019
Dit is Customer Journey Mapping met een vleugje neuromarketing en een forse toef Design Thinking. Meer
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer
paperbackEngels439 blz.9780470694275
1e druk
De vakgebieden marketing en innovatiemanagement worden in dit boek gecombineerd. De gedachte hierachter is dat marketing een belangrijke en pro-actieve rol speelt het innovatieproces van producten, brands en markten. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
paperbackEngels324 blz.9789463379106
1e druk
22-11-2023
andere uitgaves beschikbaar
In 'Trendsurfing', trendwatcher Bert Van Thilborgh guides you through the processes of change in our rapidly evolving, highly volatile and deceptively ambiguous world. Meer
paperbackNederlands394 blz.9789078972105
16e druk
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
gebondenEngels292 blz.9780470119860
1e druk
De marketing staat voor ernstige veranderingen, zoals het verlies van de massa-klant, het terugvallen van televisiereclame en de grotere rol van online-reclame. Meer