
Lees verder
Herman Toch is Purpose- en transitiestrateeg. Hij begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van een toekomstbestendige positionering en waarde(n)-model. Herman schreef de succesvolle boeken Transformeren om te overleven, Happy Profit en The Positive Sum Game.
Meer over Herman TochDit boek is bekroond met de PIM Marketing Literatuurprijs 2012
De wereld is in volle transformatie. Onze denkmodellen lijken niet meer te kloppen. We doen alles volgens het boekje, consumenten en klanten hebben sympathie en positieve associaties met ons merk, en toch staat ons marktaandeel onder druk. We zullen dingen fundamenteel anders moeten aanpakken, willen we weer relevant worden in het leven van mensen.
In Transformeren om te overleven geeft Herman Toch zijn visie op onze veranderende wereld. Bovendien doet hij aan de hand van tien paradigma's een nieuwe soort marketing uit de doeken en toont hij aan wat merken moeten doen om succesvol te zijn en een winnende positie uit te bouwen. Een aanrader voor marketeers, leidinggevenden, marketingdirecteurs, CEO's die een gids zoeken om hun merk voor te bereiden op een nieuw tijdperk.
"Een boek dat me inhoudelijk heeft weggeblazen. Het boek stelt ons allemaal verantwoordelijk voor het bouwen van een ondernemerswereld waarin duurzame groei en geluk voor iedereen centraal staan." - Vincent van Quickenborne, Belgische Vicepremier en Minister van Pensioenen
"Door zijn vele nieuwe perspectieven, biedt dit boek een uniek denkkader voor een totale nieuwe generatie aan marketeers en bedrijfsleiders." - Virginie Saverys, CEO Avignonesi
"Ik hoop dat dit boek een heftig debat uitlokt in onze bedrijfswereld. We moeten ook als CEO ons bedrijf en onszelf herdefiniëren." - Wouter Torts, CEO Schoenen Torfs
'Als je dit boek uit hebt, dan heb je als marketeer al een eerste trans formatie doorgemaakt. Transformeren om te overleven zet immers aan tot fundamenteel anders denken en doen." - Mariken Kimmels, Marketing Directeur Heinz Continentaal Europa
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books