Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing 100% Service, de formule voor succes
100% Service, de formule voor succes
Hanneke Kunst

Hanneke Kunst innoveert de dienstverlening van grote organisaties zoals gemeenten, NS, zorg, musea, bibliotheken, retail, hoger onderwijs.

Meer over de auteurs
Hanneke Kunst, Maaike van Rooden, Martine Vos, Eleonora Swart e.a.

100% Service, de formule voor succes

Klantgericht innoveren

Specificaties
Gebonden, 224 blz. | Nederlands
B'witz publishing | 1e druk, 2017
ISBN13: 9789492292032
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
B'witz publishing 1e druk, 2017 9789492292032
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'100% Service, de formule voor succes', inspireert en prikkelt om dienstverlening in de publieke sector te innoveren. We introduceren de Serviceformule. Maak kennis met deze nieuwe manier van denken en werken, waarmee je direct aan de slag kunt. Met dit boek krijg je concreet antwoord op de vraag: hoe verbeter je dienstverlening snel en slim, samen met klanten en medewerkers?

Laat je inspireren door veertien exclusieve interviews met topmanagers uit verschillende sectoren zoals IKEA, Google, het AMC, de NS, het Amsterdam Museum, Makro, gemeenten, bibliotheken, De Kinderkliniek, Coop supermarkten en MoneYou. De managers vertellen over hun ervaringen en successen, en ze geven hun visie hoe de overheid aan de slag kan met 100% service aan klanten.

Hanneke Kunst, Maaike van Rooden, Martine Vos en Eleonora Swart zijn ervaren vernieuwers van dienstverlening in de publieke sector. In '100% Service' beschrijven zij hun visie en inzichten met als doel: een publieke sector met excellente klantbeleving!

Specificaties

ISBN13:9789492292032
Trefwoorden:non-profit, innovatie, klantgerichtheid, succesfactoren
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:224
Uitgever:B'witz publishing
Druk:1
Verschijningsdatum:22-3-2017
Hoofdrubriek:Marketing, Non-profit

Expertrecensies (2)

recensie
100% Service, de formule voor succes - Klantgericht innoveren in de publieke sector
Dave van Ooijen | 3 mei 2017
In nogal wat organisaties in het publieke domein ligt het accent op 'de klant' en 'verbetering van de dienstverlening'. In begrotingen en bedrijfsplannen van vooral gemeenten worden hoge ambities geformuleerd op het gebied van dienstverlening en service.
Lees verder
recensie
100% Service, de formule voor succes - Klantgericht innoveren in de publieke sector
Sjors van Leeuwen | 2 mei 2017
Burgers verwachten van publieke instellingen dat de dienstverlening meer dan op orde is. Ze willen 24/7 uur als ‘koning’ bediend worden. Ook door gemeenten, belastingdienst, uitkeringsinstanties en al die andere publieke instellingen. Het boek 100% Service, de formule voor succes biedt publieke dienstverleners inspiratie en een leidraad om te innoveren in hun dienstverlening.
Lees verder

Over Hanneke Kunst

Hanneke Kunst innoveert de dienstverlening van grote organisaties zoals gemeenten, NS, zorg, musea, bibliotheken, retail, hoger onderwijs. Ze is een zeer ervaren verandermanager en realiseerde omvangrijke projecten zoals de Nieuwe Bibliotheek Almere, de bibliotheekformule en de OV servicewinkel. Nu werkt ze aan serviceformules voor gemeenten, provincies en waterschappen.

Andere boeken door Hanneke Kunst

Bekijk alle boeken

Over Maaike van Rooden

Maaike van Rooden is senior brand consultant en partner bij ontwerpbureau SVT Branding & Design Group. Ze heeft ruime ervaring in de ontwikkeling van merkstrategieën, visuele identiteiten en omnichannel formules voor retailers en organisaties in de publieke sector, zoals Coop, De Kinderkliniek, OV Servicewinkel, De Bibliotheek en de Kamer van Koophandel Amsterdam.

Andere boeken door Maaike van Rooden

Bekijk alle boeken

Over Martine Vos

Martine Vos is gespecialiseerd in het ontwikkelen van medewerkers in organisaties. Zij heeft een uitgebreide Learning & Development achtergrond bij o.a. FloraHolland, C1000, Jumbo en Makro. Haar passie zit in het tot stand brengen van samenwerking tussen management en medewerkers van de werkvloer.

Andere boeken door Martine Vos

Bekijk alle boeken

Over Eleonora Swart

Eleonora Swart heeft een brede achtergrond in retail en dienstverlening bij o.a. de KBB groep, PricewaterhouseCoopers en als directeur van een Regionaal Centrum voor Technologie; gericht op het aanjagen van innovatie door het verbinden van de 3 O’s: ondernemers, overheid en onderwijs. Nu adviseert ze overheidsorganisaties bij de verbetering van hun dienstverlening.

Andere boeken door Eleonora Swart

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

ONZE INNOVATIEDRANG
VOORWOORD FRANC WEERWIND
VOORWOORD JANINE VAN DEN ENDE

1. EEN FORMULE VOOR SUCCES
Hans Peters, commercieel directeur NS Reizigers, “Het belang van samenwerking”
De Serviceformule
Hoe ontwikkel je service?
Het stappenplan voor succesvolle innovatie

2. WIE IS DE KLANT?
Paulien Pistor, oud-gemeentesecretaris gemeente Eindhoven, “Radicaal veranderen door in gesprek te gaan”
Elke klant is uniek
Klantgroepen samenstellen
Big data én small data
Op ontdekkingsreis naar klantverhalen

3. DE REIS VAN DE KLANT
Ron Peters, hoogleraar Cardiologie en voorzitter bestuur Divisie Poliklinieken AMC,
“Betere zorg door denken vanuit de klant”
De hartslag van jouw service
Service met impact
Wat kun je altijd verbeteren aan publieke dienstverlening?
Zelf aan de slag met de klantreis

4. TRENDS IN SERVICE
Karlijn Pels, Senior Industry manager Omnichannel retail en commerce Google Nederland,
“De klant voorop met digitale innovatie”
Mobile First
Quantified self en data
Virtual en augmented reality
Disruptive innovation

5. HET MERK ALS VOEDINGSBRON VOOR SERVICE
Judikje Kiers, directeur Amsterdam museum,“100% welkom in het Amsterdam Museum”
Een stevige positie in de maatschappij
Bouwen aan een merk
Van woorden naar visuele herkenning

6. 100% HET ONTWERPEN VAN DE KLANTINTERFACE
Gerard Koning, Commercieel directeur COOP Supermarkten, “De kracht van een formule”
Toegang: daar zijn waar de klant je nodig heeft
Assortiment: waardevolle producten
Service: van balie naar beter
Prijs: korting is mogelijk
Beleving: hoe raak je de klant?
Norbert van den Berg en Tim Vreede, directeuren De Kinderkliniek, “Beter worden doe je thuis”

7. KLANTGERICHTE BEDRIJFSVOERING ORGANISEREN
Harald Lek, head of caterory management fresh and ultrafresh Makro, “De nieuwe koers is sterk klantgericht”
Goede service ontstaat niet per ongeluk
Nieuwe verantwoordelijkheden en samenwerking
Klantgerichte processen en systemen: de service blueprint
Hoe groot is de transformatie?

8. MEDEWERKERS MAKEN DE SERVICE
Annemarieke Jansen. Business Leader Livingroom Seating IKEA, “IKEA doet alles voor goede klantervaringen”
Ontwikkel gedrag afgestemd op je Serviceformule
Werken vanuit één servicetaal
Beleving geven is beleving krijgen
Ander leiderschap
Doorbreek de silo’s
Kristel Lammers, programmamanager Invoering Omgevingswet VNG, “Interactie als basis voor verandering”

9. SAMEN EEN SERVICEFORMULE ONTWIKKELEN
Tineke van Ham, Openbare bibliotheek, “Een formule versterkt het denken vanuit de klant”
Klanten ervaren één overheid
Succesfactoren voor samenwerking
Perspectief op flexibel samenwerken
Wim Blok, directeur Publiekszaken, Handhaving en Veiligheid gemeente Leiden, “Zorg voor vertrouwen in de overheid en in elkaar”

10. SLIM EN SNEL IMPLEMENTEREN
Bas Boelhouwer, commercieel directeur MoneYou, “Kom in beweging”
Een lerende organisatie blijft zichzelf vernieuwen
Wendbaar samenwerken
Direct aan de slag

DANKWOORD
OVER DE AUTEURS
BRONNEN

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 39,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        100% Service, de formule voor succes

        100% Service, de formule voor succes
        Hanneke Kunst , Maaike van Rooden , Martine Vos , Eleonora Swart
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        100% Service, de formule voor succes

        Verwijder uw beoordeling