Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Extreem klantgericht

= Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties

Specificaties
Audio-download, blz. Mp3 | Nederlands
Bookora | 1e druk, 2019
ISBN13: 9789462551176
Rubricering
Bookora Mp3 1e druk, 2019 9789462551176
Direct te downloaden

Samenvatting

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Doing good voor klant en maatschappij: dáár ligt je onderscheidende kracht. In dit boek ontdek je hoe je een extreem klantgerichte aanpak ontwikkelt en je commerciële vaardigheden en technieken aanscherpt. Mét oog voor de zakelijke doelen van jouw bedrijf. Daniëlle de Jonge geeft je volop praktische tips om meteen toe te passen en komt met aansprekende voorbeelden ter inspiratie. Zo word ook jij zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk in alle opzichten!

• Het model van extreme klantgerichtheid laat de cruciale factoren van commercieel succes zien.
• De praktische insteek van het boek helpt je om van belevenis naar betekenis te bewegen.
• De nieuwe standaard voor toekomstgericht zakendoen ligt direct binnen handbereik.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789462551176
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:17-6-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (4)

recensie
Extreem klantgericht - 'Opent je ogen opnieuw'
Mylene Bouwman | 11 juni 2019
Extreem klantgericht van Daniëlle de Jonge schept een beeld van hoe je zelf meer inzicht kan krijgen in jouw klanten, ze net dat stukje extra aandacht kan geven om de gunfactor te krijgen en hoe je altijd aan hun verwachtingen voldoet.
Lees verder
recensie
Extreem klantgericht - 'Praktisch, leesbaar en bovendien toepasbaar'
Arjan te Lintelo | 16 mei 2019
Het vakgebied verkoop is al geruime tijd behoorlijk aan het veranderen. Dit zal iedereen die binnen een organisatie werkt die met klanten te maken heeft herkennen en beamen.
Lees verder
recensie
Extreem klantgericht - 'Buitengewoon zinnige inhoud'
Jacques Koster | 6 mei 2019
De subtitel van Extreem klantgericht is: Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties. En als je het uit hebt, dan denk je: ja, klopt. Slim. Logisch. Natuurlijk. Vanzelfsprekend!
Lees verder
recensie
Extreem klantgericht - 'Een vlotte introductie in klantgerichtheid'
Sjors van Leeuwen | 3 mei 2019
Wil je als bedrijf succesvol zijn dan draait het tegenwoordig om maatschappelijke impact, commerciële slagkracht en waardevolle klantrelaties. Dat is de boodschap van Danielle de Jonge in haar boek Extreem klantgericht.
Lees verder

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Extreem klantgericht