Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands124 blz.9789461261298
1e druk
11-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
Werken voor een salarisstrookje is niet meer van deze tijd. Wil jij ook meer geluk en bezieling vinden in je werk? Word dan ook een happyholic en ga op zoek naar een leuker werkend leven! Meer
e-bookNederlands176 blz.9789089654144
1e druk
9-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089656384
2e druk
27-5-2022
andere uitgaves beschikbaar
One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Meer
e-bookNederlands123 blz.9789461261397
1e druk
11-4-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Happyholics' laat de stem horen van een nieuwe generatie. Lees wat jonge medewerkers van u verwachten en hoe u in een vergrijzende samenleving van hen kunt profiteren. Meer
e-bookNederlands160 blz.9789089655738
1e druk
15-1-2019
andere uitgaves beschikbaar
Facebookmarketing is niet moeilijk. Sterker nog: het is zelfs leuk. Maar je moet natuurlijk wel weten hoe het werkt. Anne Raaymakers, Facebookmarketingexpert, helpt je op weg. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789083360720
1e druk
1-11-2023
De huidige maatschappij accepteert grensoverschrijdend gedrag niet meer, het valt iedere dag in de krant te lezen. Grensoverschrijdend gedrag kan een virus zijn dat een organisatie langdurig infecteert. Meer
paperbackNederlands145 blz.9789014073408
1e druk
27-6-2014
Beursdeelname biedt bedrijven veel voordelen. Merkvoorkeuren veranderen effectief en er vallen hoogwaardige leads mee te vergaren. Waar anders besteedt de klant vrijwillig zoveel tijd en geld om door bedrijven geïnformeerd te worden. Meer
paperbackNederlands256 blz.9789492723413
1e druk
28-2-2019
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van gastvrijheid' neemt de auteur je mee in een reis door nieuwe inzichten, inspiratie en interviews met opvallend gastvrije mensen. Meer
paperbackNederlands47 blz.9789462128453
1e druk
20-7-2023
andere uitgaves beschikbaar
paperbackNederlands154 blz.9789052617169
2e druk
14-11-2011
In 'Goed verkopen, winst voor twee' laat Kenneth Smit zien dat verkopen een vak is dat u kunt leren en hij helpt u daarbij op weg. U leert dat verkopen vooral een kwestie is van luisteren naar uw klant en dat het vraagt om communicatieve vaardigheden. Meer