Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Human2human: de nieuwe klantrelatie

Onderscheidend verkopen met échte aandacht

Specificaties
Audio-download, blz. Mp3 | Nederlands
Bookora | 1e druk, 2019
ISBN13: 9789462551329
Rubricering
Bookora Mp3 1e druk, 2019 9789462551329
Direct te downloaden

Samenvatting

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Want onderscheidend verkopen heb je zelf in de hand, in elke fase van het verkoopproces. Een boek boordevol praktische tips om potentiële en bestaande klanten échte aandacht te laten ervaren. Benieuwd hoe je klanten vindt, hebt en houdt? Kies dan voor de kracht van de nieuwe klantrelatie!

Specificaties

ISBN13:9789462551329
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:19-7-2019
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (5)

recensie
Management Summaries: Human2Human
Ronald Buitenhuis | 20 augustus 2015
Er kan een streep door B2B (Business to Business) en B2C (Business to Consumer). Het draait vandaag de dag om Human2Human, schrijft Danielle de Jonge in haar gelijknamige boek. Om echte aandacht. Het gaat er niet meer om wat een bedrijf aanbiedt, het gaat erom wat de klant vraagt. Van USP (unique selling point) naar UBR (unique buying reason).
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Sandra Kok | 23 juli 2015
In ‘Human2Human’ van Daniëlle de Jonge draait het om aandacht, échte aandacht! De wereld is veranderd, mensen willen gewaardeerd worden, ook wanneer het draait om verkopen. Misschien zelfs wel juist bij het verkopen. Je zult dingen herkennen, zowel aspecten die je goed doet als punten van verbetering. En ja, het zal ook gebeuren dat je denkt ‘is het zo simpel?’, ja dus!
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Rein Hof | 26 juni 2015
Er zijn veel ideeën rondom klantcontact en klantrelaties. Het was ooit b2b en b2c nu vooral human2human. En hier over worden dan ook veel boeken geschreven . Wat beschrijven deze boeken dan? Iets meer dan het verhaal dat klantcontact belangrijk is?
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Carla Verwijs | 23 juni 2015
Wat heeft u laatst nog voor uw klanten gedaan? Iets wat u altijd al doet, of heeft u echt iets onderscheidends gedaan? Iets onverwachts, iets extra’s wat ze nog lang zullen onthouden? Of misschien vindt u dat teveel moeite, want uw klanten komen toch wel weer. Als u ‘Human2Human: De Nieuwe Klantrelatie’ van Daniëlle de Jonge heeft gelezen, komt u waarschijnlijk nog terug op die laatste gedachte.
Lees verder
recensie
Human2Human: de nieuwe klantrelatie
Corien Plaisier | 12 juni 2015
'Human2Human' is het tweede boek van Danielle de Jonge. Ze neemt u mee op het pad van onderscheidend verkopen met echte aandacht, en dat is dan ook de ondertitel van dit boek.
Lees verder

Over Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties helpt Daniëlle de Jonge professionals en ondernemers om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. De stijl van haar presentaties, workshops en boeken is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden. Voor BNR is zij host van Dé Klantenpodcast. Na een studie Bedrijfseconomie is Daniëlle het commerciële vak ingestapt. In 2007 startte zij een eigen onderneming en is sindsdien actief als: - Spreker op evenementen, teamdagen en andere bijeenkomsten. - Trainer voor het geven van – reguliere of blended learning – workshops over klantgerichtheid, acquisitie, verkoopgesprekken, netwerken en relatiebeheer. Met Managementboek ontwikkelde zij de online training 'KLantgericht verkopen'. - Auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’ (2013) en ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ (2015) en ‘Extreem klantgericht’ (2019). Nevenfuncties en vrijwilligerswerk Als jurylid was zij in 2017 betrokken bij de verkiezing ‘Managementboek van het Jaar’, voor diezelfde prijs in 2018 was ze juryvoorzitter. Voor managementboek.nl recenseert ze sinds 2008 boeken over commercie, marketing, management en duurzaamheid. Omdat zij zich daarnaast graag belangeloos inzet voor anderen is vrijwilligerswerk een vast onderdeel in haar werkweken. Sinds enkele jaren is ze voorzitter van DierenDonatie, hét crowdfundingsplatform voor projecten van dierenopvangcentra.

Andere boeken door Daniëlle de Jonge

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Human2human: de nieuwe klantrelatie