Lees verder
René C.W. Boender (1958) is al ruim tien jaar een veelgevraagd spreker. Hij treedt op over de hele wereld met zijn 'verras, verander en verover' keynote.
Meer over René BoenderGreat to Cool
Samenvatting
Op verzoek van 100.000 keynote bezoekers schreef René 'Great to Cool'. En dat voel je. Gebaseerd op de realiteit van vandaag om de dromen van morgen te realiseren. René C.W. Boender (1958) was amper twintig toen zijn internationale carrière in marketing en advertising begon. En dat merk je pagina naar pagina. Alle direct toepasbare technieken zijn zo toe te passen en geven als ware energie.
Na een paar Braincandies borrelen je eigen ideeën zo naar boven en krijg je zin om te gaan ondernemen.'Great to Cool' is dus het boek dat hij zijn publiek heeft beloofd te schrijven en waarin hij zijn kennis, ervaring en visie deelt als braincandies met een bite. Het vergroten van business happiness is wat René Boender met zijn keynotes en dit boek voor ogen heeft. Je wordt er pagina na pagina gelukkiger van. En krijgt er vooral zin in om toe te passen.100% sure!
'Great to Cool van marketing- en reclameroutinier René Boender biedt veel voor de ondernemer die zichzelf of anderen energie, inspiratie of gewoon leuk leesvoer toewenst. 290 luchtige bladzijdes waar je energie van krijgt.' De Telegraaf
'Het boek leest als een prettige reis in een sprinter waar wordt omgeroepen: “Goedendag dames en heren, u bevindt zich in de sprinter naar Business Happiness. Wij zullen de volgende tussenstops maken: denk in beelden, ga spelen, vertel verhalen, manage perceptie, wees excellent en verover breinpositie. Onze huiscateraar komt zometeen bij u langs met braincandies om deze reis te veraangenamen. Kijkt u ondertussen rustig om u heen en vooral naar buiten, zet de luiken open en ga op avontuur. Treed buiten uw kaders en sta open voor de constante die verandering heet. Wij nemen u mee op reis en wees niet bang om af en toe op een vreemde trein te spingen als die voorbijkomt.' - Molblog
'Om groot te worden moet een bedrijf eerst en vooral cool zijn. In Great to Cool lees je in 111 hoofdstukken hoe een “cool” bedrijf te worden, en wat je moet doen als Steve Jobs opeens je concurrent wordt. Het is het evangelie van reclameman René Boender, actieve brain-agent bij windkracht tien.' - De Pers
'Een absolute bestseller en aanrader' - BNR
Specificaties
Expertrecensies (3)
Lees verder
Lees verder
Lees verder
Over René Boender
Mensen die dit e-book kochten, kochten ook...
Rubrieken
- cadeauboeken
- diversen
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- management
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal