

Bronis Verhage is een van Nederlands bekendste schrijvers op het gebied van de marketing.
Meer over Bronis VerhageInleiding tot de marketing
Samenvatting
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen.
Trefwoorden
marketing marketingplanning marketingstrategie marketingcommunicatie koopgedrag marktsegmentatie distributiebeleid productbeleid prijsbeleid marktonderzoek marketingmix klantgerichtheid merkenbeleid internationale marketing dienstenmarketing salesmanagement online marketing consumentengedrag social media e-commerce marketingconcept positionering b2b-marketing productlevenscyclus marketingorganisatie analytics direct marketing big data marketinglogistiek doelgroepbepaling
Trefwoorden
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal