

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.
Meer over de auteursWinning Global Markets
How Businesses Invest and Prosper in the World's High-Growth Cities
Samenvatting
'Winning Global Markets: How Businesses Invest and Prosper in the Worlds High–Growth Cities' is een bron voor bedrijfsleiders en marketingmanagers die de waarde van hun bedrijf willen optimaliseren door te investeren in de internationaal belangrijkste stedelijke markten.
Daarnaast is het een waardevolle referentie voor politieke en maatschappelijke leiders van mondiale steden die economische groei willen bevorderen door het aantrekken van investeringen van multinationale ondernemingen.
Trefwoorden
globale steden internationale marketing multinationale ondernemingen economie urbanisatie strategie marktexpansie stedelijke economie investeringsstrategieën globalisering opkomende markten economische groei buitenlandse directe investeringen stadsmarketing metropolitane regio's marktonderzoek middenklasse bestuurlijke organisatie stedelijke ontwikkeling welvaartscreatie locatiestrategie internationale concurrentie consumentengedrag infrastructuur duurzaamheid bbp-groei
Trefwoorden
Specificaties
Over Milton Kotler
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Acknowledgments
1. The Economic Power of Global Cities
2. How City Metropolitan Regions Compete in the Global Economy
3. The Real Generators of Wealth: Global Multinational Company Investment
4. How Multinational Companies Target Global City Markets for Expansion
5. How Cities Compete to Attract Midsize and Large Multinational Companies
6. How a Nation Can Help Its City Economies
7. The Responsibilities of Companies and Cities
8. How Marketers Manage the City-Centered Global Economy
Notes
Additional References
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal