

Fernando Trias de Bes is gespecialiseerd in consulting en marketing research op internationaal niveau.
Meer over de auteursWinning at Innovation
Samenvatting
Innoveren of sterven! Bedrijven die geen nieuwe producten kunnen innoveren en ontwikkelen hebben het moeilijk om nieuwe strategieën en technologieën succesvol te implementeren in de markt. 'Winning at Innovation' geschreven door Fernando Trias de Bes en Philip Kotler, twee toonaangevende experts op het gebied van marketing en innovatie, presenteert een baanbrekend nieuw model voor een succesvolle verbetering van uw marketing.
Specificaties
Over Philip Kotler
Inhoudsopgave
Acknowledgments
Introduction
1. Entrepreneurial Barriers To Innovation
PART I
2. Overall Picture Of The A-To-F Model
3. Activators
4. Browsers
5. Creators
6. Developers
7. Executors
8. Facilitators
9. The Advantages Of Designing Innovation Processes With The A-To-F Model
-Annex I - Examples Of Processes Design Using The A-To-F Model
-Annex II - Detail Of Collaboration Tasks And Examples
-Annex III - Testing techniques - from concepts to finished product
PART II
10. Planning Innovation
11. Metrics
12. How To Foster a Creative Culture
13. Incentive And Rewards
Notes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal