
Lees verder
Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Dit boek is gebaseerd op uitgebreid onderzoek en biedt een inkijk in de motivatie van deze generatie.
generatie y marketing koopgedrag merkbeleving consumentengedrag social media merkambassadeurs identiteitsvorming lifestyle marketing nieuwe economie sociale dimensie consumentenpsychologie retailmarketing belevingseconomie digitale communicatie merkloyaliteit shoppen merkbinding kooppiek merkcommunicatie merkkritiek sociale status jongeren emotionele behoeften consumentenmacht groepsidentiteit internetmarketing
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books