Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

Gen BuY

How Tweens, Teens and Twenty-Somethings Are Revolutionizing Retail

Specificaties
Gebonden, 250 blz. | Engels
Jossey Bass | 1e druk, 2009
ISBN13: 9780470400913
Rubricering
Jossey Bass 1e druk, 2009 9780470400913
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Volgens recente statistieken winkelt generatie Y zo'n 25 tot 40 procent meer dan de gemiddelde consument. Bovendien heeft deze gedreven groep consumenten de traditionele verkoop en marketingstrategieën volkomen overhoop gegooid. Dit boek is gebaseerd op uitgebreid onderzoek en biedt een inkijk in de motivatie van deze generatie.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780470400913
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:250
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Gen BuY
Eric van Arendonk | 22 januari 2010
'Gen buY' is zonder meer een interessant boek voor diegenen die geïnteresseerd zijn in het koopgedrag, de merkbeleving en het gedrag van de nieuwe generatie tieners en twintigers. Het is een Amerikaans boek, dus de voorbeelden die gebruikt worden zijn Amerikaans, dus daar moet je even doorheen lezen om de werkelijke boodschap eruit te filteren.
Lees verder

Inhoudsopgave

Introduction.

1: Gen Y Is from Mercury.
2: They Shop Like They're from a Different Planet Than Their Parents', Too.
3: The Whys Behind the Buys.
4: The Lives, Minds, and Hearts of Today's Tweens, Teens, and Twenty-Somethings.
5: Sex, Love, and Shopping.
6: Influence: The Force That Is Gen Y.
7: What Works with Gen Y.
8: Adapting to Gen Y's Shopping Preferences and Power: Views from Our Experts.

Notes.
Acknowledgments.
About the Authors.
Index.

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Gen BuY