
Lees verder
Marketeers erkennen tegenwoordig het belang van metriek, maar slechts enkelen begrijpen de ruimdenkendheid, scherpzinnigheid of invloed ervan. In dit boek introduceren vier vooraanstaande onderzoekers en consultants de hedendaagse, meest waardevolle marketing metriek op systematische wijze. Hierbij wordt exact getoond hoe metrieken gebruikt worden om het rendement van marketinginvesteringen te maximaliseren en de beste kansen te identificeren.
marketing marketing metrics roi financieel management marktaandeel klantwaarde management dashboards strategie klantbehoud prijsstrategie web metrics klanttevredenheid verkoop reclame winstgevendheid merkwaarde marketingbudget promotie klantacquisitie marktonderzoek salesfunnel distributiestrategie merkbekendheid internet productstrategie marketingeffectiviteit break-even analyse klantsegmentatie prijselasticiteit communicatie
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books