Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackEngels128 blz.9789063694982
1e druk
16-10-2018
'Products that Flow' is an unusual book about common things that surround us every day. Fast-moving consumer goods, such as food, packaging, disposables, fashion, cheap gifts and gadgets. Meer
paperbackEngels308 blz.9780470120477
4e druk
This bestselling, up-to-date guide shows you how to start your own import/export business, from researching a raw idea to a successful launch to ongoing, profitable business operations. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789001863142
3e druk
14-4-2016
Deze inleiding in de logistiek benadert het vakgebied vanuit het perspectief van een niet-logistiek manager. Meer
paperbackEngels286 blz.9781118113363
1e druk
In 'Brainfluence' wordt uitgelegd hoe u neurowetenschap en gedragsonderzoek kunt toepassen om te begrijpen welke beslispatronen uw klanten volgen. Meer
ingenaaidEngels316 blz.9780749471064
1e druk
5-12-2013
Een grondige gids voor marketeers op alle niveaus. Het geeft de 20 nieuwe elementen van de succesvolle marketingmix: planning, persuasion, publiciteit, positionering, productiviteit, partnerschappen, passie en nog veel meer. Meer
gebondenNederlands548 blz.9789001022754
9e druk
26-5-2023
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789039528198
1e druk
7-6-2019
'Extra Pitch voor Nima A' is bestemd voor cursisten die de methode Pitch gevolgd hebben voor het mbo-diploma Medewerker marketing en communicatie. Meer
gebondenEngels224 blz.9780470387795
1e druk
'Smart Green' verkent de beste ideeën voor zakelijke duurzaamheid, helpt u om een duurzaamheidstrategie te maken en laat u met case studies en business principes zien hoe u dit voor elkaar krijgt. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789464142242
1e druk
28-9-2021
Marketing is een wereld in beweging. Nieuwe technologieën en nieuwe media zorgen voor een ander soort consumentengedrag en dus ook voor nieuwe marketingstrategieën en -tactieken. Meer