The 20 Ps of Marketing
A Complete Guide to Marketing Strategy
Samenvatting
Marketing is drastisch veranderd sinds de vier klassieke P's van de marketingmix (prijs, product, promotie en plaats) werden voorgesteld. Het nieuwe marketinglandschap wordt gekenmerkt door de vraag naar constante innovatie, toenemende druk op budgetten, de groei van sociale media en de impact van de vraagstukken van duurzaamheid en ethiek. 'De 20 P's van marketing' biedt een grondige gids voor marketeers op alle niveaus. Het geeft de nieuwe elementen van de succesvolle marketingmix: planning, persuasion, publiciteit, positionering, productiviteit, partnerschappen, passie en nog veel meer.
Trefwoorden
marketing marketingstrategie productiviteit besluitvorming planning zero-based planning marketingmix promotie product prijs plaats verspilling persoonlijke effectiviteit winst push-pull verpakking positionering persuasion power perceptie people passion partnerships positiveness personality professionalism publicity accountabiliteit timemanagement effectiviteit
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Acknowledgements
Introduction
PART ONE Core
1 Product
2 Price
3 Place
4 Promotion
5 Packaging
PART TWO Actions
6 Planning
7 Persuasion
8 Publicity (public relations)
9 Push-Pull
10 Positioning
PART THREE Measurements
11 Profit
12 Productivity
13 Partnership
14 Power
15 Perception
PART FOUR Behaviours
16 People
17 Positiveness
18 Professionalism
19 Passion
20 Personality
Conclusion
References
Further Reading
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal