Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									117 resultaten
								
								Trefwoord: Standardisatie
				paperbackNederlands112 blz.9789013015485
				1e druk
				4-1-2012
										
			
						Het begrip 'Shared Service Centers' heeft in korte tijd grote bekendheid gekregen. Met name de laatste jaren zijn 'Shared Service Centers' in Nederland als belangrijk middel tot kostenreductie, sterk in opkomst.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands236 blz.9789052617688
				1e druk
				2-9-2016
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands164 blz.9789082365269
				4e druk
				10-2-2023
										
			
						Wat is lean, wat kun je ermee bereiken en waar komt het vandaan? Op deze vragen geeft Lean Basis een verdiepend antwoord.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands176 blz.9789461265395
				2e druk
				22-11-2022
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van groeikracht' onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands236 blz.9789052618142
				1e druk
				7-12-2010
						
						andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands158 blz.9789461265333
				2e druk
				22-11-2022
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
In 'Het geheim van groeikracht' onthult voormalig McDonald's-topman en ondernemer René Savelberg de geheime formule van groeiende ondernemingen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands336 blz.9789043040808
				2e druk
				3-6-2022
										
			
						Henry Mintzberg beschrijft in dit boek welke organisatiestructuren ten grondslag liggen aan een effectieve organisatie.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands240 blz.9789052619552
				1e druk
				6-3-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
Met het boek 'de grote zeezeiler' in uw hoofd, kunt u ook nog lang geen zee overzeilen als u niet eerst flink wat stevige tochten hebt gemaakt. Zo is het ook met veranderinstrumenten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands148 blz.9789024434534
				1e druk
				18-3-2021
										
			
						Toyota staat bekend als één van de meest succesvolle autoproducenten ter wereld. De Lean productiewijze wordt door menig producent gekopieerd om zo de effectiviteit en efficiëntie van Toyota te evenaren.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands147 blz.9789089590749
				1e druk
				15-3-2011
						
						andere uitgaves beschikbaar
Frederick Winslow Taylor is de grondlegger van 'Scientific Management'. Al lange tijd is zijn boek uit 1911 een bron van inspiratie voor leidinggevenden en studenten van managementtechnieken, die tot doel hebben de productie te verhogen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands128 blz.9789024438006
				3e druk
				3-3-2021
										
			
						Lean is een compleet managementsysteem gericht op het continu verbeteren van de organisatie en haar processen, zodat medewerkers succesvol kunnen zijn in het realiseren van organisatie- en klantambities.					 Meer
							
			
								
				e-bookEngels172 blz.9789401800570
				2e druk
				21-11-2013
						
						'ISO/IEC 20000-1:2011' is een Quick Reference over ISO 20000, speciaal geschreven voor de praktijk.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands176 blz.9789492493101
				1e druk
				12-10-2016
						
						andere uitgaves beschikbaar
Met een aanstekelijke mix van ironie en absurdisme verwoordt Jasper van Kuijk de principes, uitdagingen en valkuilen van het creëren van nieuwe producten.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands288 blz.9789047710974
				1e druk
				17-12-2018
										
			
						Alles wordt tegenwoordig gemanaged - het bedrijfsleven, het onderwijs, de zorg, de rechtsspraak, de natuur - waardoor er veel kapot wordt gemaakt. Hoe heeft het zo ver kunnen komen?					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands160 blz.9789492221070
				1e druk
				6-6-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
In het boek 'Waardevolle verbindingen' behandelt Nanko Boerma het vertrouwen van mensen in elkaar en in 'de samenleving'.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels156 blz.9789461265227
				1e druk
				23-11-2022
						
						andere uitgaves beschikbaar
Many businesses utilize only 50% or less of their growth potential. While ambitious businessleaders strongly believe in their product, they often struggle to come up with the right plan to accelerate growth.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands236 blz.9789491710285
				1e druk
				9-2-2023
						
						USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen. De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands272 blz.9789400506978
				1e druk
				21-9-2017
						
						Todd Rose laat zien hoe we door ons te richten op individuele bevindingen in plaats van op groepsresultaten of gemiddelden weer kunnen kijken naar ieders ware talent.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands264 blz.9789462201064
				1e druk
				26-9-2014
						
						andere uitgaves beschikbaar
Dit boek is bedoeld voor iedere organisatie waarvoor doelmatigheid en doeltreffendheid van belang is: voor zowel productiebedrijven als dienstverlenende organisaties.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands120 blz.9789492221117
				1e druk
				9-7-2015
						
						andere uitgaves beschikbaar
Het inrichten van een koppelzone maakt het ketenpartners mogelijk om de transactiekosten te verminderen en daarmee de winst te incasseren.					 Meer