Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands112 blz.9789081189507
1e druk
22-11-2016
Financiën is belangrijk voor alle organisaties. De cijfers en het jargon kunnen overweldigend zijn, maar je moet ze begrijpen om effectief te kunnen managen of ondernemen. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789492790422
1e druk
2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan. Meer
gebondenEngels190 blz.9789082562309
1e druk
12-8-2016
The purpose of this book is to provide a understanding of frequently used practices, terms and conditions to those with less than extensive experience in venture capital transactions. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789020934649
1e druk
27-3-2025
Rijk worden is voor vrouwen vaak niet het hoofddoel van ondernemen; het gaat om het verwezenlijken van hun droom, op hun manier en op hun tempo. Toch is je bedrijf potentieel de belangrijkste bron van je persoonlijk vermogen. Meer
paperbackEngels400 blz.9789090326221
1e druk
3-2-2020
This book gives a view on start-up entrepreneurship as seen through the eyes of the entrepreneur. Henk Zeegers reveals the pitfalls which start-ups encounter, comments on the support from ecosystems and governments, explains the relevance of hospitality and heritage, and provides hands-on advice and models for surviving the valley of death and becoming a successful scale-up. Meer
gebondenEngels185 blz.9780787979195
1e druk
30-3-2005
"Designing the Customer-Centric Organization" offers today's business leaders a comprehensive customer-centric organizational model that clearly shows how to put in place an infrastructure that is organized around the demands of the customer. Meer